וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד הפתיעה: יקוב סילבסטר לא בסגל למשחק מול בית"ר ירושלים

8.12.2019 / 17:00

אחרי שלא שותף מול מכבי חיפה, החלוץ כלל לא יהיה ב-18 מול האקסית שלו. יעקב בריהון שב לסגל, בקבוצה מאמינים: "אפשר להוציא נקודות"

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: התגובות לאחר ה-3:3 של מ.ס. אשדוד בחיפה

הפתעה במ.ס. אשדוד לקראת המשחק הערב (ראשון, 20:15, ספורט4) מול בית"ר ירושלים, כאשר חלוץ הקבוצה יקוב סילבסטר כלל לא יהיה בסגל ולא יוכל לשחק נגד הקבוצה הראשונה שלו בישראל. שלושה שחקנים שלא היו בסגל למשחק האחרון מול מכבי חיפה יתלבשו הערב, והם מונטארי קמהאני, גל אביב ויעקב בריהון שחוזר אחרי פציעה ממושכת. כזכור, סילבסטר לא שותף במשחק האחרון של אשדוד בחוץ מול מכבי חיפה, אף שישב על הספסל.

יקוב סילבסטר שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
אפילו לא ב-18 הפעם. יקוב סילבסטר/לירון מולדובן

גם שובל גוזלן ורועי גורדנה לא שותפו אז ונותרו על הספסל. השניים יהיו הערב בסגל, אבל שוב לא יפתחו בהרכב. שני שחקנים שפתחו במשחק האחרון ולא יתלבשו הערב הם בנצי מושל הפצוע ויצחק אספה שמאבד את מקומו בהרכב לזוהר זסנו הצעיר.

באשדוד יבחנו את מצבו של שגיב יחזקאל כשהקבוצה תגיע לאיצטדיון הי"א בשעה 18.30. כזכור התלונן אמש יחזקאל שהוא סובל מרגישות בשרירי המפשעה ולכן הוא ייבדק לפני המשחק. באשדוד מאמינים שאפשר להוציא נקודות מול בית"ר ירושלים. "אחרי התיקו בחיפה, השחקנים צריכים להאמין שאפשר לעשות נקודות מול כל קבוצה, בטח בבית", אמרו בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully