וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל ראשון לציון פתחה פער במקום השני, ניצחון בכורה לעפולה

גיל יצחק ואנס דאבור הפכו ל-1:2 באשקלון עבור הכתומים, רוזנסקי העניק לנועלת הטבלה 0:1 על הפועל רמת גן. סכנין הפסידה 1:0 ברמת השרון

מנהלת הליגה

בווידאו: סרטון מנהלת הליגות להעלאת המודעות בנושא המלחמה באיידס

המחזור ה-14 בליגה הלאומית הגיעו לסיומו הערב (שני) עם המהפך של הפועל ראשון לציון, שניצחה 1:2 באשקלון ופתחה פער של שלוש נקודות במקום השני. בני סכנין הפסידה 1:0 ברמת השרון ואילו נועלת הטבלה הפועל עפולה השיגה ניצחון ראשון עם 0:1 על הפועל רמת גן.

אנס דאבור שחקן הפועל ראשון לציון. ברני ארדוב
הכריע עבור הפועל ראשון לציון עם כדור מסובב למשקוף ופנימה. אנס דאבור/ברני ארדוב

הפועל אשקלון - הפועל ראשון לציון 2:1

בשבוע שעבר פספסה הקבוצה של עופר טסלפפה הזדמנות לפתוח פער של שלוש נקודות במקום השני, אבל הפועל קטמון איבדה נקודות נוספות ביום שישי והפעם הכתומים גם ידעו לקחת. ציון צמח העלה את הפועל אשקלון ליתרון עם כדור חופשי לקורה ופנימה מזווית אלכסונית בצד שמאל כבר בדקה השישית ומוטי איוניר קיווה להשיג ניצחון שלישי ברציפות שירחיק אותו מהקו האדום, אבל גיל יצחק השווה בדקה ה-29 ואנס דאבור השלים את המהפך בדקה ה-70 עם בעיטה מסובבת בשמאל למשקוף ופנימה. ראשון לציון נקמה בקבוצה לה הפסידה פעמיים בעונה שעברה.

גל צרויה שחקן הפועל ניר רמת השרון. ברני ארדוב
רמת השרון חוזרת להביט לצמרת הגבוהה. גל צרויה/ברני ארדוב

הפועל ניר רמת השרון - בני סכנין 0:1

אחרי שכבש בשני המחזורים הקודמים, הפעם בן רייכרט סיפק בישול מנצח לגל צרויה, שכבש בין רגליו של מחמוד קנדיל בדקה ה-67 והקפיץ את רמת השרון למקום השישי בטבלה, עם ניצחון ביתי ראשון על בני סכנין מאז ספטמבר 2006. בני סכנין הגיעה ללא מוטי מלכה ואיהאב שאמי המוצהבים, רשמה שתי החמצות גדולות במחצית הראשונה ובסופו של דבר ירדה מנוצחת עם הפסד חוץ חמישי העונה, כשהיא רחוקה כבר 12 נקודות מהמקום השני. בלמה הזר ז'ילכריסט אנגמה גם הורחק לקראת הסיום.

שלומי דורה מאמן הפועל אשקלון. לירון מולדובן
יש ניצחון ראשון. שלומי דורה/לירון מולדובן

הפועל עפולה - הפועל רמת גן 0:1

ברכו את נועלת הטבלה שסוף כל סוף השיגה את ניצחונה הראשון העונה וצימקה את הפער מחוף מבטחים לשלוש נקודות בלבד. בשלושת משחקי הבית הקודמים שלה לא הצליחה הפועל עפולה לכבוש, אבל הערב היה זה ג'ייק רוזנסקי שבדקה ה-33 מצא את הרשת לראשונה העונה עם נגיחה מצוינת והבטיח ניצחון ראשון בעידן שלומי דורה. האקס בני בן זקן והפועל רמת גן ללא ניצחון חוץ בליגה הלאומית מאז חודש מרץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully