וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: ניר ביטון זכה עם סלטיק בגביע הליגה הסקוטי

תואר מספר 14 לשחקן הישראלי, שנכנס בדקה ה-66 וסייע לירוקים לשמור על ה-0:1 באולד פירם מול ריינג'רס. הרוש עם שער נקי במדי ספרטה, ניצחון לנאתכו ופרטיזן

עריכת וידאו: ניר חן

ניר ביטון חגג הערב (ראשון) את התואר ה-14 שלו כשחקן סלטיק, לאחר שנכנס בדקה ה-66 והיה שותף לניצחון 0:1 על היריבה המרה ריינג'רס בגמר גביע הליגה. חאתם עבד אלחמיד המשיך להיעדר בגלל פציעה, כשהבלם הצרפתי כריסטופר ז'וליאן הכריע את האולד פירם אחרי כדור חופשי של ריאן כריסטי בדקה ה-60. המגן הצעיר ג'רמי פרימפונג גרם לפנדל והורחק בדקה ה-64, אבל פרייזר פורסטר עצר את הפנדל של אלפרדו מורלוס וביטון שנכנס במקום ג'יימס פורסט סייע לירוקים לשמור על התוצאה. זו הפעם החמישית שהישראלי בן ה-28 זוכה עם סלטיק בגביע הליגה, כשפרט לכך יש לו גם שש אליפויות בסקוטלנד ושלושה גביעים.

שחקני סלטיק עם גביע הליגה. רויטרס
שחקני סלטיק עם הגביע/רויטרס
ניר ביטון עם כריסטופר ז'וליאן שחקני סלטיק. GettyImages
העניק לסלטיק את התואר. כריסטופר ז'וליאן עם הגביע לצד ניר ביטון/GettyImages

* ביברס נאתכו פתח בהרכבה של פרטיזן בלגרד והוחלף בדקה ה-75, כשקבוצתו ניצחה 1:2 בחוץ את ראד בלגרד בדרבי. סיידובה סומא כבש את שער הניצחון בדקה ה-53 והעלה את מאזנו בליגה הסרבית לשמונה שערים, כשפרטיזן במקום השלישי ובפיגור 11 נקודות מהכוכב האדום בלגרד.

* אריאל הרוש שמר על שער נקי בפעם השנייה העונה בליגה ההולנדית, כשספרטה רוטרדם נפרדה ב-0:0 מהראקלס במשחק הביתי במחזור ה-16.

* עוד בהולנד: אלי דסה הפצוע נעדר גם הפעם ממשחקה של ויטסה ארנהם, שאירחה את פיינורד וסיימה איתה ב-0:0.

* אמיר עגייב המוצהב לא נכלל בסגל של סומגאיט למשחק הבית נגד גבאלה. הקבוצות נפרדו ב-1:1 וקבוצתו של עגייב מדורגת במקום הרביעי בליגה האזרית.

* מוחמד בדארנה שיחק 10 דקות במדי וינטרטור, שהפסידה 2:1 בבית ללוזאן אושי בליגה השנייה בשוויץ. אנס מחאמיד לא נכלל בסגל.

* חן עזרא נותר על הספסל של אומוניה ניקוסיה, שניצחה 0:2 בבית את דוקסה במסגרת המחזור ה-12 בליגה הקפריסאית. אומוניה במקום השני, מרחק שתי נקודות מאנורתוזיס המוליכה.

* אלון תורג'מן שממעט לקבל דקות משחק לאחרונה, נותר על הספסל ולא שותף ב-2:2 של אוסטריה וינה בדרבי מול ראפיד.

* טל כחילה חזר לסגל של אטרומיטוס אחרי חודשיים וחצי, ונותר על הספסל ב-2:2 הביתי מול אריס סלוניקי, שהשוותה בדקה ה-93. קבוצתו במקום ה-10 בליגה היוונית עם 15 נקודות מ-13 משחקים.

אריאל הרוש שוער ספרטה רוטרדם. GettyImages
התאושש מהרביעייה שספג במחזור הקודם. אריאל הרוש/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully