וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפואה מרוצה מהניצחון ו"רוצה להשתדרג". תורג'מן: "אנחנו פראיירים"

שמחה גדולה בעירוני קרית שמונה, המאמן: "זה ייתן ביטחון, אבל זו לא הקבוצה שאני רוצה לראות". בנס ציונה התאכזבו: "חייבים לדעת לא לספוג"

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: עמית שמחה

בעירוני קרית שמונה לקחו הערב (שבת) נשימה עמוקה ושחררו הרבה אוויר אחרי ה-0:1 הדרמטי של סקציה נס ציונה במחזור ה-13 בליגת העל. 250 הצופים שהגיעו למשחק - נתון מביש לליגת העל - ראו את ג'יימס מכריע בדקה ה-87.

"אני שמח שניצחנו, אבל זו לא הקבוצה שאני רוצה לראות", אמר קובי רפואה, "כל הכבוד לשחקנים על הרצון וההשקעה. זה ניצחון שנותן ביטחון לשחקנים, חשוב להרים אותם אחרי ההפסדים, אבל נצטרך להשתדרג בהמשך. נעשה הכל כדי להיות יותר איכותיים, אלו דברים שאני לא מרפה מהם. אנחנו מאוד שמחים, אבל אני רוצה לראות קבוצה אחרת, קבוצה שלי".

נס ציונה שוב הפסידה בדקות הסיום והפעם נענשה גם בירידה למקום האחרון. המאמן עמיר תורג'מן אמר: "השחקנים לא עמדו במקום במהלך של הספיגה, אנחנו נאיבים, פראיירים. אם לא כבשנו, לפחות היינו צריכים לשמור על שער נקי. אנחנו חייבים ללמוד לעשות את זה, להיות מרוכזים. מאכזב מאוד, מעצבן. אנחנו לא מחפשים מחמאות, אלא נקודות. קבוצה שרוצה להישאר בליגה חייבת לשמור על שער נקי בהרבה משחקים".

מאמן סקציה נס ציונה, עמיר תורג'מן. סוכנות ג'יני
היה כעוס בסיום. תורג'מן/סוכנות ג'יני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully