וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבס: "סיבוב נהדר". אבוקסיס: "עשינו את כל הטעויות האפשריות"

מאמן הפועל חיפה סיכם סיבוב אחרי הניצחון: "יש לנו מעל 50 אחוזי הצלחה". מאמן הזהובים כעס: "היינו כל כך רעים היום, משחק ההתקפה לא היה קיים"

חיים סילבס מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
הניצחון הכי מרשים העונה. חיים סילבס/אדריאן הרבשטיין

הפועל חיפה סיימה הערב (שבת) את הסיבוב הראשון עם 0:3 מרשים בבית על בני יהודה ונצמדה למקום הרביעי עם 21 נקודות. ניסו קפילוטו, עדן בן בסט וגל אראל כבשו לקבוצה של סילבס, שהצליחה לחבר שני ניצחונות ובניגוד לניצחון המזליקי על נס ציונה, הציגה הפעם יכולת טובה מאוד ולא הותירה מקום לספק. בני יהודה מנגד סיימה סיבוב רע מאוד עם הפסד שהתווסף לתיקו המאוד לא משכנע מול הפועל רעננה במחזור הקודם.

שחקני הפועל חיפה חוגגים עם האוהדים. אדריאן הרבשטיין
חגיגה בחיפה/אדריאן הרבשטיין

חיים סילבס מאמן המנצחת אמר בסיום: "נפגשו כאן שתי קבוצות די דומות במאפיינים שלהן. המשחק במחצית הראשונה לא היה טוב, היה מעין קרב חפירות. ידענו שזו קבוצה שכנראה תתמודד על מקומות שאנחנו רוצים להיות, והבנו שנצטרך להיות ממוקדים מאוד. למדנו לקח מהמשחק מול מכבי נתניה, היינו היום חזקים ואגרסיביים. חיכינו להזדמנות שלנו וברגע שהגול הגיע זה גם קרה והמשחק נפתח. עשינו סיבוב ראשון נהדר. 21 נקודות זה מעל 50 אחוזים. היו עליות וירידות ביכולת, עם משחקים מרגשים ולצדם נפילות, והראש שלנו כבר בהפועל כפר סבא".

יוסי אבוקסיס סיכם באכזבה: "עשינו שלוש טעויות במשחק ההגנה, הם לא טעו בכלל וזה הסיפור. עשינו את כל הטעויות האפשריות היום, משחק רע מאוד שלנו. בהתחלה עוד שלטונו והגענו להזדמנות, אבל היינו כל כך רעים היום, משחק ההתקפה בכלל לא היה קיים".

מאמן בני יהודה הוסיף: "התחלנו את העונה טוב, אחרי זה היו משחקים לא טובים, אחר כך חזרנו והיום ספגנו הפסד מאכזב מאוד. אני לא רוצה לתרץ בעייפות, הרי גם הפועל חיפה שיחקה שלושה משחקים השבוע. היו חסרות לנו עוד איזה שתי נקודות כדי שנהיה מרוצים מהסיבוב הראשון".

עוד בוואלה!

ליגת העל: הפועל חיפה הביסה 0:3 את בני יהודה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully