וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: שון וייסמן שוב כבש, אופיר מרציאנו חזר לשערה של היברניאן

חלוץ וולפסברגר חגג את שערו ה-16 בהפסד 3:1 ללאסק לינץ וחולק עם הולאנד את ראשות טבלת המבקיעים. השוער פתח ב-0:3 על אברדין

אופיר מרציאנו שוער היברניאן. האתר הרשמי של היברניאן, אתר רשמי
חיכה זמן רב לקבל את המקום בשער. אופיר מרציאנו/אתר רשמי, האתר הרשמי של היברניאן

שון וייסמן כבש הערב (שבת) את שערו ה-16 בליגה האוסטרית העונה, אבל לא מנע את הפסדה של וולפסברגר 3:1 בבית לסגנית האלופה לאסק לינץ. החלוץ הישראלי (90 דקות) כבש בדקה ה-78 וצימק, אבל האורחת השיגה שער שלישי וסגרה עניין. במקביל, גם ארלינג הולאנד הנורבגי כבש בניצחונה של המוליכה רד בול זלצבורג, כך שהוא חולק עם וייסמן את פסגת המבקיעים.

* אופיר מרציאנו חזר לשערה של היברניאן אחרי קצת פחות משלושה חודשים, ושמר על רשת נקייה בניצחון הביתי המרשים 0:3 על אברדין. שוער נבחרת ישראל פתח בפעם הקודמת במחזור החמישי (הפסד 2:0 לקילמרנוק ב-14 בספטמבר) ומאז ישב על הספסל כגיבוי לכריסטופר מקסוול. אלא שהפעם החליט המאמן ג'ק רוס לתת את המקום בשער למרציאנו, שעמד במבחן חמש פעמים ולא ספג מול המדורגת שלישית. היברניאן במקום השישי בליגה הסקוטית עם 22 נקודות מ-17 משחקים.

* דן ביטון וטאלב טואטחה לא נכללו בסגל של לודוגורץ, שנמנעה מהפסד ראשון העונה עם 1:1 ביתי מול צ'רנו מורה. מאוויס צ'יבוטה נכנס כמחליף בדקה ה-67 ויקוב סביירצ'וק הציל נקודה עם שוויון בדקה ה-85. האלופה הבולגרית עם שמונה נקודות יתרון בפסגה וכאמור ללא הפסד ב-19 מחזורים.

* בירם כיאל ותומר חמד הפצועים המשיכו להיעדר מהסגל של צ'רלטון, שהפסידה 1:0 בחוץ למידלסברו ונמצאת רק שבע נקודות מעל הקו האדום בליגת המשנה באנגליה.

* גיא אסולין לא נכלל בסגל של פולי יאש, שהפסידה 2:1 בחוץ לקינדיה בליגה הרומנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully