וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנחם קורצקי: "גם אני חלק מהבעיה, לא הגיע לנו יותר מתיקו"

מאמן הפועל רעננה סופר כבר 11 משחקים רצופים ללא ניצחון, לאחר 1:1 מול הפועל כפר סבא: "צריך לבדוק את עצמי". מאמן היריבה, אופיר חיים: "אנחנו לא מספיק טובים, אבל הליגה ארוכה"

צלם הפועל תל אביב/ניב אהרונסון

הלחץ גובר בהפועל רעננה לאחר שגם הערב (שבת) לא הצליחה הקבוצה של מנחם קורצקי לרשום ניצחון, וסופרת כבר 11 משחקים רצופים ללא ניצחון לאחר ה-1:1 מול הפועל כפר סבא. הפעם האחרונה שרעננה ניצחה היתה 1:2 במחזור השני מול בית"ר ירושלים ולמעשה הקבוצה סוגרת סיבוב שלם מבלי שניצחה משחק ליגה. גם בהפועל כפר סבא התחושות לא טובות, כשעך אף שהקבוצה הצליחה לכבוש לאחר 572 דקות עקרות, גם שחקניו של אופיר חיים שכחו את טעם הניצחון לאחר שלא השכילו להשיג אחד כזה כבר שבעה משחקים רצופים.

מאמן הפועל רעננה מנחם קורצקי אמר בסיום: "היום היה משחק רע מאוד שלנו. לא הגיע לנו יותר מתיקו, אני לא משלה את עצמי. אנחנו צריכים להיראות במשחקים כאלה הרבה יותר טוב. סבלנו היום מאנוכיות וחוסר פרגון וזה לא נראה טוב. צריך לדעת לגמור משחק כזה בבית שאנחנו מובילים בו, וחבל - מדובר בנקודות יקרות שהפסדנו". על העימות בין דסה לעידו לוי: "לא ראיתי משהו חריג, אבל רואים שהשחקנים בלחץ. כל מה שקשור למאבקים על כדורי גובה הפסדנו היום ולא הגיע לנו לנצח. יש בעיה לאורך תקופה ארוכה שאנחנו לא מצליחים לנצח, וגם אני חלק מהבעיה הזו ואני צריך לבדוק את עצמי. אני אעשה הכל כדי להוציא את הקבוצה מהמקום אליו נקלעה". על החילוף של ידין שנכנס בעצמו כמחליף במחצית: "אביחי הבין אותי, היה מדובר בחילוף אחרון ורציתי לעבות עוד יותר את ההגנה".

מנחם קורצקי מאמן הפועל רעננה. קובי אליהו
"לא הגיע לנו לנצח". מנחם קורצקי/קובי אליהו

מאמן הפועל כפר סבא, אופיר חיים: "אני חוזר על זה כל שבוע - אנחנו צריכים לצאת מהתקופה הזאת. לפחות אני שמח שהבקענו שער. חצי שני השתפרנו זה לא מספיק אנחנו עדיין לא מספיק טובים אבל הליגה ארוכה. היום הרווחתי מהספסך את השחקנים שסופסלו. אני שמח שפדידה כבש היום. הציפיות שלנו לא היו פלייאוף עליון, אלא להישאר בליגה. נתחזק בינואר בחלק הקדמי. יש לנו משחק קשה מאוד בקרוב ואנחנו נתרכז בו".

עומר פדידה: "זו היתה בצורת ארוכה, גם אישית גם קבוצתית. אני שמח שהבקעתי, מדובר בנקודה חשובה אבל יש עוד דרך ארוכה. לא משנה לי שעליתי כמחליף, מה שחשוב זה לעזור לקבוצה. אנחנו צריכים לבוא מוכנים לסיבוב השני כדי לצאת עם כמה שיותר נקודות, ואנחנו נעשה את זה - אני בטוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully