וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי זכה בפרס נעל הזהב בסין: "לא יודע היכן אשחק בעונה הבאה"

כוכב נבחרת ישראל, שקיבל את הפרס לאחר ששבר את שיא השערים וכבש 29 פעמים במדי גוואנגז'ו R&F, שמר על ערפל בנוגע לעתידו. פאוליניו הקדים אותו ונבחר לשחקן העונה

ערן זהבי שחקן גוואנגז'ו R&F. GettyImages
עשה היסטוריה בסין. ערן זהבי/GettyImages

אחרי ששבר את שיא השערים לעונה אחת בליגה הסינית עם 29 שערים במדי גוואנגז'ו R&F, ערן זהבי קיבל היום (שבת) את נעל הזהב בטקס מצטייני העונה שנערך בשנגחאי. לאחר קבלת הפרס אמר הכוכב הישראלי: "זה כבוד גדול עבורי לזכות שוב, זו הייתה המטרה שלי. אני שמח מאוד על שבירת השיא, עבדתי קשה בשביל זה. תודה למשפחה שלי שהגיעה מישראל ותומכת בי. אולי נתראה בשנה הבאה, אולי אשבור את השיא שוב".

כאשר זהבי נשאל היכן ישחק בעונה הבאה, לאור הדיווחים על אפשרות שיעזוב את גוואנגז'ו, שמר הסקורר על ערפול והשיב: "אני לא יודע. מחיר? כל תשובה תהיה נגדי, כי אם אנקוב במחיר גבוה אז קבוצות אחרות לא יקנו ואם המחיר יהיה נמוך מדי אז R&F לא תמכור".

בפרס שחקן העונה, עליו נאבק זהבי יחד עם האו ג'ון-מין ופאוליניו, זכה הקשר הברזילאי שהוביל את גוואנגז'ו אברגרנדה לעוד אליפות. זהבי הסתפק במקום של כבוד ב-11 של העונה, כאחד משלושת הזרים לצד פאוליניו וגרציאנו פלה האיטלקי משנדונג לוננג.

כאמור, זהבי בן ה-32 כבש העונה 29 שערים ב-28 משחקים והוסיף עוד ארבעה בישולים. מאז שהגיע לגוואנגז'ו ביולי 2016, עומד מאזנו על 99 שערים ו-30 בישולים ב-110 משחקים (ליגה וגביע) ובשלושת המחזורים האחרונים של העונה, אחרי שבירת השיא, לא הצליח להשיג את השער ה-100.

  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully