וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייריס רייס שבר שיאים בפנאתינייקוס: "הוא עשה הכל. שחקן גדול"

האמריקאי קבע שיא נקודות ושיא שלשות חדש בניצחון על אולימפיאקוס, פיטינו: "הוא היה אדיר". עתמאן: "לארקין השחקן הטוב באירופה"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: החוזים הגדולים ביורוליג העונה

שבוע לאחר ששיין לארקין קבע שיא יורוליג חדש של 49 נקודות במשחק בודד, סיפק טייריס רייס הצגה משלו כשהוליך את פנאתינייקוס ל-93:99 מתוק על אולימפיאקוס אמש, עם 41 נקודות - שבע מתוכן בהארכה. הרכז האמריקאי הוותיק הפך לשחקן התשיעי בהיסטוריה שקולע למעלה מ-40 נקודות במשחק אחד, כשעל הדרך גם ניפץ את שיא המועדון שהיה שייך ליאניס פפאפטרו (39, מוקדם יותר העונה).

רייס אף קבע שיא נוסף בפאו - שמונה שלשות, והיה פחות או יותר היחיד שצלף מחוץ לקשת עבור הירוקים, שדייקו, מלבדו, ב-2 מ-17 ל-3 (כולל 0 מ-9 של ניק קלאתיס). "אני מקווה שיתנו לי לקחת את הכדור הביתה", אמר הרכז בסיום. "זה ציון דרך, אבל חשוב יותר שניצחנו. פשוט נלחמנו עד הסוף".

קלאתיס הילל את חברו לקו האחורי: "אני כבר לא יודע מה להגיד עליו, הוא קלע זריקה גדולה אחרי זריקה גדולה. המשחק הזה כל כך מיוחד, הקהל היה מדהים וזה מרגיש נהדר לנצח". ריק פיטינו אמר על הרכז שלו: "הוא היה אדיר. זה ניצחון גדול, הייתי בהרבה משחקים בין יריבות גדולות, אבל פה היתה אווירה פשוט נהדרת".

המאמן המפסיד קסטוטיס קזמורה הודה: "לא הצלחנו לעצור את טייריס רייס, הוא היה מצוין. כמאמן, לא עשיתי עבודה טובה מספיק במציאת דרך לעצור אותו". סנטר אולימפיאקוס סשה וזנקוב הוסיף: "מה אני יכול להגיד... הוא עשה הכל. הוא שחקן גדול".

לארקין עצמו הסתפק הפעם ב-24 נקודות ב-8 מ-9 מהשדה כדי להוליך את אנאדולו אפס הלוהטת ל-77:102 על באסקוניה. "מבחינתי הוא השחקן הטוב באירופה כרגע", התמוגג מאמנו ארגין עתמאן. "הוא נהנה לשחק איתנו, הוא אוהב את השיטה הזאת ומרגיש פה בנוח. הוא לא נותן רק נקודות - תמיד תראו ממנו 100 אחוז, הוא מתאמץ, לוקח ריבאונדים, שומר. הוא הטוב באירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully