וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד פיזדייל פוטר מהניקס, בתקשורת בניו יורק כבר חושבים על המחליף

המאמן בן ה-46 סיים את תפקידו במאזן כולל של 83:21. ג'ף ואן גנדי ומארק ג'קסון הוזכרו כמועמדים, גם שמו של דיוויד בלאט הועלה

עריכת וידאו: ניר חן

מאמן ניו יורק ניקס דייויד פיזדייל פוטר אמש (שישי) מתפקידו, כך דווח ב-ESPN. המאמן בן ה-46 סיים את תפקידו בתפוח הגדול אחרי עונה ועוד 22 משחקים בתפקיד ואחרי שהצליח להוביל את הקבוצה ל-21 ניצחונות בלבד ב-104 משחקים (המאזן החמישי הכי גרוע בתולדות המועדון למאמן שמעביר לפחות 100 משחקים).

פיזדייל פוטר כשהניקס עם מאזן 18:4 ואחרי שמונה הפסדים ברציפות, כששני האחרונים היו מבישים: 133:88 נגד מילווקי ו-129:92 לדנבר. אחרי התבוסה על ידי דנבר נשאל המאמן אם הוא לא חושש שכל התיק ייפול עליו וענה: "זה לא מעניין אותי, זה בכלל לא מעניין אותי. ההופעה של הקבוצה הלילה הייתה מחליאה". גם עוזרו של פיזדייל, קית' סמארט, שוחרר מתפקידו על ידי הניקס.

בתקשורת הניו יורקית העלו מספר שמות להיכנס לנעליו של פיזדייל, חלקם מוכרים היטב למועדון: מארק ג'קסון, ג'ף ואן גנדי, ג'ייסון קיד, סטן ואן גנדי, ריק פיטינו, דייב ייגר, בקי האמון, טום ת'יבודו ואחרים. מי שבינתיים יאמן את הקבוצה הוא העוזר מייק מילר.

באתר Sportingnews הזכירו גם את שמו של דיוויד בלאט: "כן, הוא אולי הפך לפאנץ'-ליין עם לברון והקאבס, אבל כולם מתעלמים מכך שנלקח למועדון באמצע בנייה מחדש, לא כזה עם שאיפות אליפות. זה בהחלט המצב של הניקס. בלאט יכול לקבל צלצול בשל יחסיו עם סטיב מילס, איתו שיחק בפרינסטון בין 1978 ו-1981". על פי דיווח של פרנק אייסולה ב"ניו יורק דיילי ניוז" אשתקד, מילס ניסה לשכור את בלאט פעמיים בעבר, אך לא הצליח. המכשול העיקרי, לפי Sportingnews, הוא בריאותו של המאמן הישראלי: "הוא עזב את אולימפיאקוס לפני חודשיים לאחר שאובטחן בטרשת נפוצה. הוא תכנון להמשיך לאמן, אבל ניתן יהיה להבין אם במקום זאת יבחור לפרוש במקום להתמודד עם הלחץ שתפקיד כזה יביא".

גם באתר הרשמי של הליגה הוזכר שמו של הישראלי, שהיה מועמד לג'וב לפני מינויו של פיזדייל, וכך גם באתר "קלאץ' פוינטס", שם נכתב: "עדין לא ברור האם בלאט רוצה לחזור לאמן באופן מקצועני, אבל משרה פנויה בניו יורק היא מאוד הגיונית כמשהו שיפתה אותו לחזור ל-NBA".

דייויד פיזדייל מאמן ניו יורק ניקס. AP
זה היה באוויר. פיזדייל/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully