וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוליין ווזניאקי הודיעה שתפרוש מטניס אחרי אליפות אוסטרליה

המדורגת מספר 1 לשעבר, שזכתה במלבורן בשנה שעברה, הודיעה שתתלה את המחבט בגיל 29: "השגתי את כל מה שיכולתי לחלום עליו"

מתוך הטוויטר של רוג'ר פדרר

בווידאו: המטבעות החדשים של רוג'ר פדרר בשוויץ

זהו, הקריירה של קרוליין ווזניאקי מגיעה לקיצה. הדנית בת ה-29 הודיעה היום (שישי) כי תפרוש מטניס אחרי אליפות אוסטרליה הקרובה שתיערך בינואר. ווזניאקי, שדורגה בשיאה במקום הראשון בעולם וזכתה באליפות אוסטרליה ב-2018, הגיעה גם פעמיים לגמר אליפות ארצות הברית וזכתה ב-30 תארי WTA ובטורניר גמר הסבב ב-2017. היא זכתה במהלך הקריירה שלה בקצת יותר מ-34 מיליון דולר, הרביעית בכל הזמנים באספקט הזה.

"שיחקתי טניס מקצועני מאז שהייתי בת 15", כתב ווזניאקי באינסטגרם, "בזמן הזה חוויתי פרק ראשון מדהים בחיי. עם 30 תארי יחידות ב-WTA, דירוג שיא של מקום ראשון למשך 71 שבועות, זכייה בטורניר גמר הסבב, שלוש השתתפויות במשחקים האולימפיים, נשיאת הדגל עבור המדינה שלי דנמרק וזכייה באליפות אוסטרליה 2018. השגתי את כל מה שיכולתי לחלום עליו. תמיד אמרתי לעצמי שכשהזמן יגיע וכשיהיו דברים מחוץ לטניס שאני רוצה לעשות יותר, אז יהיה הזמן שלי להפסיק".

ווזניאקי המשיכה וכתבה: "בחודשים האחרונים הבנתי שיש הרבה יותר בחיים שאני רוצה להשיג מחוץ למגרש. החתונה עם דייויד (לי, כדורסלן העבר) הייתה אחת המטרות האלה ועכשיו אני רוצה להקים איתו משפחה ולהמשיך לנסוע בעולם כדי לעורר מודעות לרוימאטויד ארתריתיס (מחלה ממנה היא סובלת), אלה התשוקות שלי עכשיו. לכן, אני מודיעה היום שאפרוש מטניס מקצועני אחרי אליפות אוסטרליה בינואר. זה לא קשור למצבי הבריאותי וזו לא פרידה, אני מצפה לחלוק עם כולכם את המסע המרגש שלי".

ווזניאקי סיכמה וכתבה: "אני רוצה להודות מכל ליבי למעריצים שלי, לחברים, לספונסרים, לצוות ובמיוחד לאבא שלי שגם היה המאמן שלי, לבעלי ולמשפחה שלי על עשורים של תמיכה. בלי כולכם, לא הייתי יכולה להשיג שום דבר מזה".

קרוליין ווזניאקי אחרי זכייתה, אליפות אוסטרליה 2018. רויטרס
ווזניאקי אחרי הזכייה באליפות אוסטרליה 2018/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully