וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לסטר האריכה את חוזהו של ברנדן רוג'רס בחמש וחצי שנים, עד 2025

על רקע העניין הגובר מצד הקבוצות הבכירות בפרמיירליג, כולל המחזרת הרצינית ארסנל, השועלים העניקו למאמן המצליח שדרוג משמעותי

עריכת וידאו: ניר חן

חדשות נהדרות ללסטר: ברנדן רוג'רס, האיש שרבים זוקפים לזכותו את ההצלחה הכבירה של הקבוצה העונה, האריך היום (שישי) את חוזהו בקבוצה בחמש וחצי שנים, עד יוני 2025.

המאמן בן ה-46, שהצטרף לשועלים הקיץ אחרי שלוש שנים מוצלחות בסלטיק, קושר בשבועות האחרונים לכמה מהמועדונים הגדולים והעשירים בפרמיירליג, וכן הוזכר כמועמד בכיר להתמנות למאמן ארסנל בתום העונה.

בעקבות השמועות, החליטו השועלים להאיץ את המשא ומתן עימו ולשדרג משמעותית את שכרו. בחוזהו המקורי הרוויח רוג'רס חמישה מיליון ליש"ט לעונה והיה חתום עד 2022, אולם כעת מעריכים בממלכה שחוזהו ישופר בלמעלה מ-20 אחוזים, ובנוסף יוארך בשלוש שנים.

"כשקיבלתי את ההחלטה להצטרף ללסטר, זה היה בגלל שהתרגשתי מהכיוון שהמועדון הזה הולך אליו. רציתי להיות חלק מהמסע הזה. הגעתי לכאן במטרה לבנות את המועדון על פני זמן רב, ואני שמח שעכשיו תהיה לי הזדמנות לעשות את זה", אמר רוג'רס לאתר הרשמי של לסטר אחרי שפורסמה ההודעה על הארכת החוזה.

כאמור, רוג'רס מצעיד את השועלים לעונה נהדרת. אחרי 15 מחזורים, הקבוצה מדורגת במקום השני בפרמיירליג, מרחק שמונה נקודות מהמוליכה ליברפול. מנצ'סטר סיטי, צ'לסי, מנצ'סטר יונייטד, טוטנהאם וארסנל העשירות - כולן מדורגות מתחתיה.

ברנדן רוג'רס מאמן לסטר סיטי. רויטרס
מתכוון להישאר כמה שנים טובות. ברנדן רוג'רס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully