וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחזור ה-14 ב-NFL נפתח: שיקגו גברה על דאלאס

הברס עשו ריצת 0:24 ויצאו עם 24:31 מהמפגש מול הקאובויס הקורסים, כדי להמשיך את חלום הפלייאוף שלהם. מעמדו של ג'ייסון גארט מעורער במיוחד. המחזור יימשך בראשון ושני

המחזור ה-14 ב-NFL יצא לדרך הלילה (בין חמישי לשישי) עם ניצחון ביתי של שיקגו (6:7) על דאלאס הקורסת (7:6), 24:31. מיטשל טרוביסקי המושמץ זרק לשלושה טאצ'דאונים ורץ יפהפה לעוד אחד שגמר את המשחק והדובים חזרו מפיגור 7:0 בתום הרבע הראשון ליתרון 7:24 באמצע השלישי, כאשר גם ניסיון קאמבק מאוחר של דאלאס ממש לא צולח. טרוביסקי הוסיף 244 יארד ואיבוד, דייויד מונטגומרי רץ ל-86 יארד ופימבל פעם אחת. בדאלאס, 33 יארד וטאצ'דאון לדאק פרסקוט, 109 באוויר למייקל גאלופ, 81 וצמד על הקרקע לאזיקייל אליוט. מעמדו של ג'ייסון גארט מעורער מאי פעם אחרי הפסד שלישי ברציפות.

המחזור יימשך בראשון ושני עם 15 משחקים נוספים, כולל כמה מפגשי צמרת דוגמת בפאלו - בולטימור, ניו אורלינס - סן פרנסיסקו וניו אינגלנד - קנזס סיטי.

20:00:

אטלנטה (9:3) - קרוליינה (7:5)

לפני שלושה שבועות, הפאלקונס דרסו את הפנת'רס עם 3:29 מפתיע בחוץ. זו הייתה אחת הסיבות המרכזיות לפיטורים של רון ריברה השבוע וקרוליינה, שרק רוצה לסיים את העונה עם כמה שפחות נזקים נוספים, תנסה לנצל את ההזדמנות ולפחות לנקום.

בפאלו (3:9) - בולטימור (2:10)

העונה עוד רגע נגמרת ובפאלו, אם תפתיע, יכולה לסיים את המחזור בשוויון עם הפטריוטס בראשות ה-AFC מזרח. זה כמובן לא יהיה פשוט, כי הרייבנס, גם במשחק לא מזהיר בשבוע שעבר, השיגו ניצחון שמיני ברציפות ונראים נהדר כבר חודשיים.

קליבלנד (7:5) - סינסינטי (11:1)

הדרבי העצוב של אוהיו. הבראונס נבלמו דווקא מול הקוורטרבק השלישי של פיטסבורג וכנראה שכבר יראו את הפלייאוף מהבית. הבנגאלס סופסוף השיגו ניצחון בכורה העונה, אך טרם ניצחו בחוץ (6:0).

גרין ביי (3:9) - וושינגטון (9:3)

הפאקרס לא בעונה מבריקה, אבל בעוד שתי היריבות הגדולות שלהם ייפגשו זו את זו, הם יכולים להשתמש במשחק ביתי בלמבו פילד הקפוא נגד הרדסקינס החלשים ולעשות צעד לעבר שבוע החופש. הסקינס, אחרי שני ניצחונות רצופים, יקוו להדהים.

מינסוטה (4:8) - דטרויט (8:1:3)

ובינתיים, מי שממשיכה לזנב בגרין ביי היא מינסוטה, שתפגוש בפעם השנייה העונה את הליונס המאכזבים, אחרי ה-30:42 המסחרר בעיר המכוניות. דטרויט (שוב) הפסידה בחג ההודיה וקשה לראות אותה יוצאת עם משהו ממיניאפוליס, שם הווייקינגס ב-0:5 העונה.

ניו אורלינס (2:10) - סן פרנסיסקו (2:10)

איזה משחק. שתי מובילות ה-NFC במפגש ראש בראש שיכול לקבוע גם את זהות המארחת של גמר החטיבה בסוף ינואר. הסיינטס עם שלושה ניצחונות רצופים, בעוד הניינרס נחלשו קצת והפסידו שניים מארבעת האחרונים, כולל בשבוע שעבר בבולטימור.

ניק בוסה סן פרנסיסקו פורטי ניינרס. AP
ניק בוסה מחכה לדרו בריס/AP

ניו יורק ג'טס (8:4) - מיאמי (9:3)

הסילונים בנו מומנטום, רק כדי לזרוק אותו לפח עם הפסד מביך בסינסינטי. היריבה לקרקעית ה-AFC מזרח לפחות מנסה עם הכלים המוגבלים שיש לה וניצחה שלושה מחמשת האחרונים, כולל את פילדלפיה בראשון שעבר.

טמפה ביי (7:5) - אינדיאנפוליס (6:6)

משחק הבאמת הזדמנות אחרונה עבור אינדי ככל הנראה. הקולטס הפצועים כבר רחוקים שני משחקים מיוסטון, אבל רק אחד מהווילד קארד ואסור להם למעוד בפלורידה, שם שודדי הים ניצחו רק פעם אחת בחמישה משחקי בית העונה.

יוסטון (4:8) - דנבר (8:4)

הטקסאנס השתלטו על ה-AFC דרום בשבוע שעבר, בזכות הניצחון הביתי הענק על ניו אינגלנד. הם מקבלים הזדמנות נוחה להמשיך בריצה שלהם, עם מפגש ביתי נגד דרו לאק והברונקוס הבינוניים להחריד. האם יוסטון יכולה להימנע ממעידה מיותרת?

23:05-23:25:

ג'קסונוויל (8:4) - לוס אנג'לס צ'ארג'רס (8:4)

שתי קבוצות שקיוו להיות במקום מאוד שונה העונה. הג'אגס נאלצו לספסל את ניק פולס לטובת גרדנר מינשו אחרי עוד תצוגה עלובה, נגד טמפה ביי. LA, כרגיל, סופגת הפסדים מטופשים וכואבים כמו האחרון בדנבר וזרקה עוד עונה לפח.

אוקלנד (6:6) - טנסי (5:7)

דווקא אחרי שנדמה היה שג'ון גרודן עוד יפיק מהחבורה הזו הופעת פלייאוף, הריידרס התרסקו בשבועיים האחרונים עם שתי תבוסות גדולות (74:12 במצטבר). הם עדיין יכולים להגיע לווילד קארד, אבל יצטרכו לעצור את טנסי (חמישה ניצחונות בששת המחזורים האחרונים) לשם כך.

ניו אינגלנד (2:10) - קנזס סיטי (4:8)

שחזור גמר ה-AFC הפנטסטי מהעונה שעברה יפגיש בין שתי קבוצות שמשחקות מתחת לציפיות העונה. האלופה שוב תהיה בפלייאוף, אבל ההתקפה שלה לא מתפקדת כבר הרבה זמן ואין לפאטס מה להציע מול יריבות חזקות. הצ'יפס שרדו את הפציעה של פטריק מהומס, אך גם ניצחון בפוקסבורו לא יציב אותם בעמדה של שבוע חופש.

אריזונה (8:1:3) - פיטסבורג (5:7)

הפתעת העונה מגיעה מכיוון הסטילרס, שאיבדו כמעט את כל הכלים שלהם ועדיין ניצבים במקום השישי ובעמדת זינוק טובה מאוד לפלייאוף. זה עוד משחק שפיטסבורג יכולה לנצח, שחזור סופרבול 2009 הדרמטי. הקארדס כבר עם חמישה הפסדים רצופים.

לוס אנג'לס ראמס (5:7) - סיאטל (2:10), שני, 3:20

הסיהוקס והניינרס השאירו לסגנית האלופה אבק ולמרות ש-LA הביסה את אריזונה בשבוע שעבר, מצבה בכי רע במאבק על הפלייאוף. החבורה של שון מקווי הפסידה על חודה של נקודה בסיאטל העונה ורוצה לפחות להגיב, אך הסיהוקס (חמישה ניצחונות רצופים) במאזן 0:6 בחוץ ויודעים שהם זקוקים לכל ניצחון בצמרת ה-NFC.

פילדלפיה (7:5) - ניו יורק ג'איינטס (10:2), שלישי, 3:15

איליי מאנינג צפוי לחזור לכר הדשא חודשיים וחצי אחרי שהוחלף בדניאל ג'ונס, אשר סוחב פציעה כעת. הקוורטרבק הוותיק מקבל צ'אנס, אולי אחרון, לשחק ב-NFL וישמח לרשום ניצחון על אחת היריבות הוותיקות שלו, שנדמה שהרימה ידיים בכל הנוגע לעונה הנוכחית, אחרי ההפסד המשפיל מול מיאמי, שהיה השלישי ברציפות.

  • עוד באותו נושא:
  • שיקגו ברס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully