וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווילבקין החמיא לזוסמן, ספרופולוס מאושר: "אנחנו קבוצה, במלוא מובן המילה"

כוכב מכבי תל אביב פרגן לגארד הצעיר ("עשה עבודה מצוינת"), גם המאמן החמיא ("הרבה יותר טוב מבעונה שעברה") והתמוגג מההגנה הצהובה: "יש לנו שחקנים מוכשרים התקפית, והצלחנו להביא אותם גם לפילוסופיה ההגנתית שאנחנו רוצים. אין לנו אגו"

צילום: ברני ארדוב, עריכה: טל רזניק

בווידאו: עשרת החוזים הגדולים ביורוליג העונה

למשך מספר רגעים, נדמה היה כאילו מכבי תל אביב הולכת להיגרר לדרמה מיותרת ביד אליהו, אולם בסופו של דבר ידעה להביס את באיירן מינכן 55:77. ריצת 2:19 של הבווארים עם תום הרבע השלישי קיצצה את ההפרש הצהוב, אלא שברגעי האמת סקוטי ווילבקין (16 נקודות) ויובל זוסמן (13) דאגו שהניצחון יישאר בתל אביב, בדרך למאזן 4:8 ביורוליג.

"הנחישות בהגנה הערב היתה מדהימה", סיכם יאניס ספרופולוס. "שיחקנו מצוין למעט חלק קטן ברבע השלישי, אבל זה נורמלי כי באיירן מינכן קבוצה טובה מאוד, אז הגיוני שהם יהיו טובים בחלק מסוים. הם צימקו ל-6, אבל שיחקנו הגנה מצוינת מאותו רגע והגיע לנו לנצח. יש לנו זהות של קבוצה שמשקיעה מאוד בהגנה, רצה במגרש הפתוח וחכמה במשחק העומד, אלה שלושת הדברים שעומדים לזכותנו".

במסיבת העיתונאים הוסיף המאמן היווני: "הכדורסל שלנו זה ההגנה, ההגנה יוצרת משחקים גדולים וההגנה מביאה תארים. ההגנה שלנו בין הטובות ביורוליג. יש לנו שחקנים מוכשרים התקפית, והצלחנו להביא אותם גם לפילוסופיה ההגנתית שאנחנו רוצים. אנחנו משחקים כקבוצה על המגרש, בכל מובן של המילה. גם התקפית וגם הגנתית, אין לנו אגו ואין לנו שחקנים שחושבים רק על עצמם. זו הרוח הקבוצתית שלנו".

על הפציעות של וולטרס ודיברתולומאו ועל היעדרותו של עומרי כספי אמר המאמן: "שני השחקנים מחכים כרגע ל-MRI ונדע מחר את המצב שלהם, אני חושב שהפציעות שלהם רציניות. אנחנו לא יודעים פרטים עדיין. היה קשה מאוד להתרגל תוך כדי המשחק אחרי הרבע הראשון. חשבנו על האלטרנטיבות שלנו, וטיילר וזוסמן עשו עבודה מצוינת, הם הובילו את הכדור וסידרו את המשחק. העבודה של סקוטי הייתה קשה מאוד. דיברנו עם עומרי והוא מרגיש משהו עדיין בברך. אם זה היה גמר הוא היה משחק, אבל אנחנו לא רוצים להעמיס על הברך שלו, ושהוא יחמיץ עוד שבועיים או שלושה. החלטנו לא לסכן אותו, שהוא ינוח".

ספרופולוס התבקש להתייחס ליכולתו של זוסמן והשיב: "הוא חלק חשוב מהקבוצה שלנו, הוא משחק הרבה יותר טוב מהעונה שעברה, הוא בוגר יותר ויודע מה הוא צריך לעשות על המגרש. אנחנו בוטחים בו וחושבים שהוא אחד השחקנים שהשתפרים. השילוב שלו עם קלויארו היה הטוב ביותר שלנו בהגנה כי הם היו מאוד אגרסיביים, כשהם משחקים ביחד ההגנה שלנו חזקה יותר עם הדיפות וחטיפות".

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב בכדורסל. ברני ארדוב
ההגנה מעל הכל. ספרופולוס/ברני ארדוב

סקוטי ווילבקין נשאל מה ניצח לצהובים את המשחק והשיב: "הגנה, המאמן דיבר איתנו על הגנה, ב-4-5 הדקות האחרונות של הרבע השלישי הם קלעו 21 נקודות אז ניסינו לשמור חזק. היה קשה בלי ג'ון ונייט, אבל זוסמן עשה עבודה מצוינת".

יובל זוסמן סיפר שספרופולוס ביקש ממנו לקחת יותר אחריות בהובלת הכדור לאור הפציעות של וולטרס ודיברתולומאו: "הכנתי את עצמי עוד יותר מבחינה מנטלית, ידעתי שאצטרך להתעלות ולעזור לקבוצה גם במובן ההתקפי ובהובלת הכדור. הייתי באטרף להיות מוכן, לא רואים את זה כלפי חוץ אבל בפנים אני באטרף ואני שמח שזה יצא. אני כל הזמן מנסה להיות שחקן יותר טוב".

יובל זוסמן שחקן מכבי תל אביב בכדורסל. ברני ארדוב
באטרף. זוסמן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully