וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: פארמה העפילה בקושי רב לשמינית גמר הגביע, גם קליארי עלתה

הצלבנים ספגו שער שוויון מפתיע בדקה ה-71 אך קיבלו פנדל בתוספת הזמן והצליחו לגבור 1:2 על פרוזינונה מהסריה B. קליארי ניצחה את סמפדוריה 1:2

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: ליאונל מסי בטקס כדור הזהב

שני משחקים נערכו הערב (חמישי) במסגרת שלב 16 האחרונות בגביע האיטלקי. פארמה מהמקום השמיני בסריה A גברה על פרוזינונה מהמקום העשירי בסריה B בקושי רב לאחר לאחר שהצליחה לכבוש בתוספת הזמן וניצחה 1:2. גם המשחק השני הסתיים ב-1:2 כשקליארי השלימה ניצחון כפול על סמפדוריה לאחר שניצחה אותה גם במחזור ה-14 בליגה האיטלקית.

הרנאני שחקן פארמה. GettyImages
שמר על קור רוח והעלה את קבוצתו לשלב הבא. הרנאני/GettyImages

פארמה - פרוזינונה 0:1

הקבוצה מהסריה A השלימה את העבודה מול האורחת הצנועה שממוקמת במקום העשירי בליגת המשנה באיטליה. לוקה סיליגארדי העלה את הצלבנים ליתרון בדקה ה-20, אך הקבוצה מהליגה הבכירה לא היתה מרוכזת ולא הצליחה להגדיל את יתרונה, ובדקה ה-71 נענשה כשמרסלו טרוטה קבע 1:1 מפתיע בטרדיני. בדקה ה-92 נפסק פנדל לזכות פארמה, אותו שלח הרנאני הברזילאי לרשת ואת קבוצתו לשמינית גמר הגביע האיטלקי, שם תפגוש את רומא.

עוד בוואלה! ספורט

יום שישי השחור: עמוד השער של "קוריירה דלו ספורט" עורר סערה

לכתבה המלאה
שחקני קליארי חוגגים. GettyImages
עלו לשמינית הגמר. שחקני קליארי חוגגים/GettyImages

קליארי - סמפדוריה 1:2

לאחר ה-3:4 המשוגע במחזור הליגה האחרון בין השתיים, גם הפעם קליארי יצאה עם ידה על העליונה לאחר שהשלימה 1:2 על סמפדוריה ועלתה לשמינית הגמר. אלברטו סרי, שכבש גם במפגש הליגה, העלה את המארחת ל-0:1 בדקה השביעית לאחר בישול של דניאל רגאצו. בדקה ה-4 רגאצו כבש בעצמו את ה-0:2 לאחר עבודת הכנה של ארתור יוניטה. האורחת צימקה לקראת הסיום משער של מאנולו גביאדיני המחליף בדקה ה-87, אך זה היה מעט מידי ומאוחר מידי, ובסיום 1:2 לקליארי.

  • עוד באותו נושא:
  • פארמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully