וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומלו לוקאקו: "זו הכותרת הכי מטומטמת שראיתי, אתם מתדלקים גזענות"

חלוץ אינטר וכריס סמולינג מרומא הגיבו לכותרת שניתנה על "יום שישי השחור" עם תמונות שלהם ב"קוריירה דלו ספורט"

עריכת וידאו: ניר חן

בלם רומא כריס סמולינג וחלוץ אינטר רומלו לוקאקו התייחסו הערב (חמישי) לכותרת השערורייתית שהופיעה הבוקר ב"קוריירה דלו ספורט" לקראת המשחק של קבוצותיהם אינטר ורומא מחר. בשער העיתון הופיעו תמונות של סמולינג ושל החלוץ הבלגי עם הכותרת "יום שישי השחור".

סמולינג כתב בטוויטר: "בעוד הייתי מעדיף לבלות את היום שלי בהכנה למשחק הגדול מחר, זה חשוב שאתייחס ואבהיר שמה שקרה הבוקר היה פסול וחסר רגישות באופן בוטה. אני מקווה שהעורכים שמעורבים במתן הכותרת הזו יקחו את האחריות ויבינו את הכוח שיש להם דרך המילים שלהם וההשפעה שיכולות להיות למילים כאלה. אני רוצה להודות לכל אוהדי רומא עבור התמיכה בי".

רומלו לוקאקו העלה גם הוא ציוץ בטוויטר, ממש כמה דקות לאחר זה של סמולינג, בו כתב: "במקום להתרכז במאבק בין שתי קבוצות, קוריירה דלו ספורט נתנו את הכותרת הכי מטומטמת שראיתי בקריירה שלי. אתם ממשיכים לתדלק את השליליות ואת הנושא הגזעני. במקום לדבר על המשחק היפה שהולך להיות בסן סירו בין שני מועדונים נהדרים... חינוך הוא המפתח. אתם בקוריירה דלו ספורט צריכים לעשות עבודה טובה יותר מזו. תודה לכל האוהדים והעיתונאים האחרים על התמיכה ובואו כולנו נתרכז במשחק".

הציוץ של לוקאקו

הציוץ של כריס סמולינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully