וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמיר תורג'מן: "שערורייה, למה לא בדקו אם היה פנדל? כי זו נס ציונה?"

מאמן הכתומים רתח מזעם אחרי הפנדל שקיבלה הפועל חיפה בדקה ה-96: "בגלל שזו נס ציונה הקטנה אז לא בודקים בכלל?"

עמיר תורג'מן מאמן סקציה נס ציונה. לילך וייס רוזנברג
רתח מזעם. תורג'מן/לילך וייס רוזנברג

הפועל חיפה ניצחה הערב (רביעי) 1:2 את סקציה נס ציונה במסגרת המחזור ה-12 בליגת העל. רז שטיין העלה את נס ציונה ליתרון בדקה התשיעית עם שער יפה, אבל פנדלים של גל אראל (45) אחרי נגיעת יד של רמאריק אטו שגם הורחק ושל עדן בן בסט (97) אחרי ספק הכשלה רז נחמיאס על ענר שכטר סידרו לאדומים שלוש נקודות.

מאמן נס ציונה עמיר תורג'מן רתח מזעם בסיום על הפנדל שקיבלה חיפה בסיום ואמר: "זו לדעתי שערורייה, יכול להיות שהיה פנדל ויכול להיות שלא היה. למה הוא לא הלך לבדוק? למה, כי זו נס ציונה הקטנה? למה הוסיפו שש דקות למשחק? לך תראה את מה שקרה שם. אם היה פנדל, אז אין לי מילה להגיד נגד זה".

תורג'מן המשיך ואמר: "אנשים רצים, עובדים, עבדנו כל כך קשה במחצית הראשונה. היה אדום ולא אמרנו מילה. את הפנדל השני לא תבדוק ולא תראה למרות שזה מכריע משחק? יכול להיות שהיה פנדל, לא ראיתי את זה, אבל יש טכנולוגיה, למה הוא לא הלך לראות? שאפו גדול לשחקנים שלי, שעבדו והשקיעו עם עשרה שחקנים. יכולנו להוביל 0:2 במחצית הראשונה ולא עשינו את זה. כל הכבוד לשחקנים ואני מעודד ממה שראיתי". בעקבות דבריו נגד השופט עשוי מאמן נס ציונה לעמוד לדין בוועדת המשמעת של ההתאחדות.

מאמן הפועל חיפה חיים סילבס אמר: "לא ידענו לאיזו סיטואציה ניקלע, הגענו אחרי שני הפסדים והמשחק הלא טוב מול מכבי נתניה עם תחושה שזה משחק שהוא חובה". עדן בן בסט, שלא פתח בהרכב ונכנס כמחליף: "מקווה שזה יוציא אותנו לדרך חדשה. הפנדל? התפקיד שלי הוא לשים את הכדור ברשת, יש מי שמחליט אם היה או לא, אני את שלי עשיתי. אף אחד לא אוהב לשבת על הספסל, אבל צריך לכבד את השיקולים של המאמן. אעשה את הכול בכל הזדמנות שאקבל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully