וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול: "היינו רכים מדי, נענשנו ביוקר על כל טעות"

4.12.2019 / 22:24

מאמן מכבי חיפה לאחר ה-3:3 הדרמטי מול מ.ס. אשדוד: "צריכים לתת את הדעת על משחק ההגנה". משה אוחיון: "תוצאה טובה, אבל חבל שספגנו בדקה ה-92"

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: ניר חן

מכבי חיפה הראתה פעם נוספת כמה חזקה ההתקפה שלה, כשכבשה שלישייה גם הערב (רביעי), אבל הפעם זה הספיק לה לנקודה בלבד, וגם זה בקושי. הירוקים סיימו ב-3:3 ביתי עם מ.ס. אשדוד בתום משחק משוגע, בו חזרו מ-1:0 ל-1:2, מצאו עצמם בפיגור 3:2 וראו את עופרי ארד נוגח בדקה ה-92 את התוצאה הסופית. מרקו בלבול ושחקניו יהיו חייבים להציג יכולת הגנתית טובה יותר אם ברצונם להשיג תוצאה טובה במשחק החוץ בבאר שבע בתחילת השבוע הבא, כשהפער ממכבי תל אביב המוליכה עומד כעת על חמש נקודות.

שחקני מכבי חיפה מאוכזבים. אדריאן הרבשטיין
משחק בשליטה מלאה הסתיים עם נקודה בלבד. שחקני מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין

"אנחנו מאוכזבים מאוד כי התוצאה לא טובה אצלנו בבית", סיכם מרקו בלבול, מאמן מכבי חיפה. "היינו צריכים לנצח אחרי שחזרנו מפיגור ליתרון ובמעט התקפות שלהם, שאי אפשר לספור בכלל, ספגנו שלושה שערים וזה מאכזב מאוד. יש לנו הרבה דברים לשפר במשחק ההגנה אם אנחנו רוצים ללכת קדימה. אבל היו גם הרבה דברים טובים, שלטנו במשחק, הראינו הרבה אופי, אבל לצערי זה לא מספיק. משחק ההגנה שלנו לא היה טוב, היינו רכים מדי ולא מספיק פיזיים. לפעמים שחקנים עושים טעויות במשחק ההגנה. לצערי נענשנו ביוקר על כל טעות. פתחנו מצוין את המשחק, שלטנו ללא עוררין, היינו פיזיים ורעננים. אני חושב שהשחקנים יכולים לשחק פעמיים בארבעה ימים. אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו. אנחנו צריכים לתת את הדעת על משחק ההגנה, לעשות פחות טעויות כי אנחנו נענשים ביוקר".

דולב חזיזה, שבישל שני שערים: "יש גם משחקים כאלה. שלטנו לאורך כל המשחק ואולי היו לאשדוד איזה שלושה מצבים כדי לכבוש את שלושת השערים. אני לוקח את זה שחזרנו פעמיים מפיגור. לומדים מדברים כאלה, אנחנו רוצים להמשיך לעבוד קשה וללמוד. כל משחק בליגה הזו קשה מאוד. נכון שהיום סיימנו בתיקו ורצינו לנצח, אבל העונה עוד ארוכה ויש עוד הרבה משחקים. העונה לא יקרה מה שקרה למכבי חיפה בעונות הקודמות, אני מבטיח".

עוד בוואלה!

ליגת העל: מכבי חיפה חילצה 3:3 ביתי מול מ.ס. אשדוד במשחק משוגע

לכתבה המלאה
מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
משחק מוזר. מרקו בלבול/אדריאן הרבשטיין
משה אוחיון עוזר מאמן מ.ס. אשדוד. אדריאן הרבשטיין
"כולם עשו עבודה מצוינת". משה אוחיון/אדריאן הרבשטיין

עוזר מאמן אשדוד משה אוחיון, שעומד על הקווים בשל המחלה של רוני אוואט שצפה במשחק מהיציע, אמר: "תיקו בחוץ נגד מכבי חיפה זו תוצאה טובה, אבל באנו מההתחלה כדי לגנוב שער ואת זה עשינו במחצית הראשונה. עמדנו טוב מבחינה הגנתית וכולם זזו כמו שצריך. במחצית השנייה לא הספקנו לשחק בכלל וכבר ספגנו שני שערים וקשה מאוד לרדוף אחרי מכבי חיפה. הצלחנו לחזור למשחק. חבל מאוד, לקבל שער ממצב נייח בדקה ה-92 זה מאכזב מאוד. כל ההחלטות הן של המאמנים, המשחק התפתח בצורה מסוימת, כולם עשו עבודה מצוינת ואני מקווה שכולם ימשיכו כך ויתרמו לנו. אנחנו מאמינים בכל השחקנים. רצינו את המהירות היום, כולם מחויבים בכל אימון וכל מי שמקבל את ההזדמנות צריך לתת הכול".

שלומי אזולאי, שכבש נגד האקסית ולא חגג: "זה היה מרגש מאוד מבחינתי לחזור לכאן ולשחק מול המועדון שגדלתי בו. כיף לחזור וכיף שכבשתי. לפני המשחק הייתי קונה תיקו, אבל אחרי שהובלנו 2:3 עד הדקה ה-92 זה מאכזב מאוד. אני חושב שהייתה עבירה על שגיב יחזקאל והשופט לא שרק. גדלתי במכבי חיפה, אני אוהב מאוד את המועדון ומחובר אליו מגיל צעיר. זהו, אני ממשיך הלאה. אנחנו צריכים יציבות במשחק הזה. יש פה שחקנים כישרוניים וצעירים. התחלנו את העונה טוב, אבל עשינו תוצאה לא טובה מול בני יהודה לפני הפגרה וזה פגע בנו. במחזור הבא כבר יש לנו את בית"ר ירושלים בבית וזה משחק חדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully