וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: הרצף של אמיר עגייב נמשך, גם מאוויס צ'יבוטה כבש

קשר סומגאיט חתם את התוצאה ב-0:2 על זקאטלה בגביע האזרי, חלוץ לודוגורץ כבש ב-0:3 על ספטמברי סופיה ודן ביטון השלים 90 דקות. הפסד מביך לפרטיזן עם נאתכו, ניצחון דרמטי לניר ביטון וסלטיק

עריכת וידאו: ניר חן

מאוויס צ'יבוטה ודן ביטון העפילו היום (רביעי) עם לודוגורץ לרבע גמר הגביע הבולגרי עם ניצחון חוץ קליל 0:3 על ספטמברי סופיה, מוליכת הליגה השנייה בבולגריה. האלופה שמוליכה בפער של שבע נקודות את הטבלה אחרי המחזור ה-18 עשתה עוד צעד קטן בדרך לדאבל שלישי ברציפות, כששניים משלושת הישראלים שלה רושמים 90 דקות, צ'יבוטה מתכבד בשער השלישי בפנדל בדקה ה-56, בעוד שטאלב טואטחה הפצוע לא נכלל בסגל.

* אחרי שלושה שערי ליגה רצופים, אמיר עגייב כבש גם בגביע האזרי במדי סומגאיט, שניצחה 0:2 את זקאטלה ותפגוש ברבע הגמר את נפטצ'י באקו. הקשר הישראלי פתח בהרכב ומצא את הרשת בדקה ה-70.

* ניר ביטון השלים 90 דקות כבלם בהרכבה של סלטיק, שהשיגה 1:2 ביתי רק בזכות שער של הקפטן סקוט בראון בתוספת הזמן מול המילטון וניצלה את איבוד הנקודות של היריבה ריינג'רס ב-2:2 אצל אברדין כדי לפתוח פער של שתי נקודות בפסגת הליגה הסקוטית. חאתם עבד אלחמיד נעדר בגלל פציעה.

* עוד בסקוטלנד: אופיר מרציאנו נותר על הספסל של היברניאן, שאיבדה יתרון והפסידה 2:1 אצל רוס קאונטי.

* ביברס נאתכו שיחק 90 דקות בהפסד הביתי של פרטיזן בלגרד 3:2 לנפרדק. פרטיזן הובילה אחרי צמד של סיידובה סומא, אבל האורחת השוותה בדקה ה-83 והשלימה מהפך בדקה ה-95. המארחת רחוקה 11 נקודות מהכוכב האדום בלגרד שניצבת בפסגת הליגה הסרבית.

* פראלימני, ללא בוריס קליימן שקיבל מנוחה, ביצעה מהפך בגביע הקפריסאי אחרי שפיגרה 2:1 וניצחה 2:3 את אותלוס מהליגה השנייה.

(עדכון ראשון: 16:50)

שחקני לודוגורץ רזגארד דן ביטון, מאוויס צ'יבוטה. לודוגורץ רזגארד, אתר רשמי
לודוגורץ רוצה דאבל שלישי ברציפות. צ'יבוטה וביטון בהצגתם/אתר רשמי, לודוגורץ רזגארד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully