וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב והפועל תל אביב ישיקו בדרבי קמפיין להקמת מתחם למען ילדים חולי סרטן

4.12.2019 / 8:12

הקפטנים של הצהובים והאדומים הצטרפו ליוזמה של עמותת "אורות של תקווה" לבניית מתחם "בית הגיבורים" בבית החולים איכילוב: "אנחנו מתמודדים על המגרש 90 דקות, אבל הם מתמודדים בחיים האמיתיים"

אורות של תקווה

רגע לפני פתיחת הדרבי התל אביבי הסוער הערב (רביעי), ישימו שתי הקבוצות את היריבות ארוכת השנים ביניהן בצד למטרה טובה במיוחד - השקת קמפיין מימון המונים להקמת מתחם אירוח למען ילדים חולי סרטן מהפריפריה ובני משפחותיהם בשם "בית הגיבורים" בבית החולים איכילוב.

בתחילת המשחק יעלו שחקני שתי היריבות עם הילדים לכר הדשא ויזכו לכבוד משני הקפטנים. קפטן מכבי תל אביב, שרן ייני, אמר: "אנחנו מתמודדים על המגרש 90 דקות, אבל הם מתמודדים בחיים האמיתיים". קפטן הפועל תל אביב, אוריאל דגני, הוסיף: "עזרו לנו להקים עבורם את בית הגיבורים".

למפגש עם שני הקפטנים הצטרפו שני ילדים שנעזרים בעמותה, עידו רבינוביץ' בן ה-10.5, אוהד מכבי שאמר: "אני ממש אוהב את הרעיון של בית הגיבורים, זאת מצווה של ממש", ועמית בן דרור בן ה-6 אוהד הפועל, שהוסיף: "אם היה מקום כזה, זה היה ממש מקל על הטיפולים שלי". עלות ההקמה מוערכת בכעשרה מיליון שקל, כאשר התרומה הראשית היא של משפחת פתאל, בעלת רשת "מלונות פתאל". העמותה יוצאת בפרויקט גיוס המונים להשלמת המקורות לפרויקט.

שרן ייני אוראל דגני. עמית עזריאל, אתר רשמי
שרן ייני אוראל דגני/אתר רשמי, עמית עזריאל

היוזמה הברוכה החלה כאשר בהנהלת בית החולים בתל אביב החליטו לייעד קומה שלמה בגודל 1,200 מ"ר למען הקמת מתחם אירוח עם כל האמצעים הדרוש כדי שיסייעו לילדים ובני משפחותיהם לנוח במהלך הטיפולים הקשים ולא להיטלטל לביתם הרחוק ובחזרה, ועבור כל אלו שחיי משפחותיהם הפכו תלויים בבית החולים בשל המחלה. לתפעול המקום נבחרה עמותת "אורות של תקווה".

גם ראש הממשלה בנימין נתניהו, ורעייתו שרה הצטרפו למיזם המבורך כשהגשימו חלום לליאן בן אליעזר בת ה- 7, המתמודדת עם מחלה נדירה וארחו עם הוריה, יסמין ואלי בן אליעזר, במעונם בבלפור. ליאן כתבה מכתב אישי לנתניהו ובו ביקשה להיפגש עם אשתו ואיתו וראש הממשלה נענה מיד לבקשה. ראש הממשלה העלה בפייסבוק וידאו על המפגש, וכששמע על מיזם "בית הגיבורים" הוא פרסם בתגובה הראשונה פירוט על הקמפיין המבורך עם קישור לדף התרומות.

עמותת "אורות של תקווה", תומכת ומלווה אלפי משפחות לילדים חולי סרטן החל משנת 2001. בעמותה פעילים מאות מתנדבים. עובדי העמותה אינם מקבלים שכר (למעט אחראית פניות בחצי משרה), והיא מפעילה מגוון רחב של תכניות תמיכה: גיוס תרופות, מזון וביגוד, חגיגות ימי הולדת, חגים וימי כיף משפחתיים, ימי העצמה לאימהות הילדים החולים ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אורות של תקווה. עמוס בן גרשום לעמ, אתר רשמי
אורות של תקווה/אתר רשמי, עמוס בן גרשום לעמ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully