וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעזוע בקרוליינה פנת'רס: רון ריברה פוטר

אחרי כמעט תשע שנים בתפקיד, כולל הופעת סופרבול, המאמן הולך הביתה בעיצומה של עוד עונה חלשה. הוא סיים את חלקו עם הכי הרבה ניצחונות בתולדות המועדון

רון ריברה מאמן קרוליינה פנתרס. Mike McCarn, AP
ארבעה הפסדים ברציפות עשו את שלהם. ריברה/AP, Mike McCarn

חודש לפני תום העונה הסדירה ב-NFL החליטה קרוליינה פנת'רס לזעזע הערב (שלישי) את המערכת והמאמן רון ריברה פוטר מתפקידו.

"ריבר בואט רון", כפי שכונה, סיים את חלקו בקבוצה משארלוט אחרי כמעט תשע עונות על הקווים ועם יותר ניצחונות מכל מאמן אחר בתולדות המועדון, 76, זאת לעומת 63 הפסדים ותיקו אחד.

יחד עם זאת, מאז עונת השיא של הקבוצה, שהסתיימה ב-2015 עם מאזן 1:15, תואר MVP לקאם ניוטון, תואר מאמן העונה לריברה (אחרי שזכה גם ב-2013) והפסד בסופרבול מול דנבר, חלה ירידה משמעותית ביכולת של קרוליינה. ב-2016 הקבוצה נפלה למקום האחרון ב-NFC דרום עם מאזן 10:6, שנה לאחר מכן הודחה במשחק הווילד קארד מול ניו אורלינס ובשנה שעברה סיימה עם מאזן 9:7 ושוב החמיצה את הפלייאוף.

העונה, הפנת'רס נאלצים להסתדר ללא ניוטון הפצוע ועם קייל אלן כקוורטרבק, הם במאזן 7:5, במרחק חמישה משחקים ממובילת הבית ניו אורלינס (שכבר הבטיחה זכייה ב-NFC דרום העונה) ושלושה משחקים מכרטיס הווילד קארד השני, כך שזו תהיה עוד עונה אבודה מבחינתם ושינויים בולטים נוספים, כמו עזיבתו של ניוטון, ייתכנו בקיץ.

המשחק האחרון שריברה ניהל היה ההפסד המביך ביום ראשון מול וושינגטון בבית, הפסד שהיה הרביעי ברציפות של הפנת'רס. מאמן הסקנדרי פרי פיוואל ישמש כמאמן הראשי הזמני עד לתום העונה והוא ייעזר בנורב טרנר הוותיק, שיעבור מתפקיד מתאם ההתקפה לתפקיד היועץ המיוחד למאמן. סקוט טרנר, מאמן הקוורטרבקים, שודרג לתפקיד מתאם ההתקפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully