וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות של פיב"א: הפועל חולון פישלה והפסידה 78:72 ללייטקאבליס

הקבוצה של שרון דרוקר בעטה בדלי ברגעי ההכרעה וצנחה למאזן 4:3 באירופה. 22 נקודות של מרכוס פוסטר לא הספיקו, האוול הוסיף 15 ו-13 ריבאונדים

שחקני מכבי תל אביב נוסעים ברכבת/האתר הרשמי

בווידאו: מכבי תל אביב נוסעת לנהריה ברכבת

הפועל חולון רשמה הערב (שלישי) את הפסדה הרביעי העונה בליגת האלופות של פיב"א, כשנכנעה בפוניבז' 78:72 ללייטקאבליס המתאוששות. דווקא לאחר 109 הנקודות שהפגיזו על הראש של עירוני נהריה בליגת העל, שבו השחקנים של שרון דרוקר להציג התקפה רעה וסיבכו עצמם במקאבק על אחד מארבעת הכרטיסים לשלב הבא.

מרכוס פוסטר בלט אצל הסגולים ועשה ככל העולה על רוחו במחצית הראשונה, בה כבר הוליכו החולונים 25:35. אלא שהמארחת חזרה וארבע דקות לסיום עלתה ל-61:68. חולון לא אמרה נואש, אולם בתוך 90 השניות האחרונות החטיא גיא פניני שתי זריקות עונשין, התקפה גורלית נוספת הסתיימה ללא זריקה, ושמונה שניות לסיום איבד פניני עם מסירה רעה. הליטאים אמרו תודה וסגרו עניין מהקו.

עדיין ללא אנחל דלגאדו, סיים פוסטר כקלע המוביל עם 22 נקודות, האוול הוסיף 15 ו-13 ריבאונדים וטרוי קאופיין הוסיף ו-7 אסיסטים. עוד קלעו לחולון: גיא פניני 6, טי ג'יי קליין 6 (1 מ-6 מהשדה) ו-7 ריבאונדים, מלאקי ריצ'רדסון 4, עמית שמחון 3, ריאן תומפסון 2, שלומי הרוש 2.

שחקני הפועל חולון טי ג'יי קליין, ריאן תומפסון. אתר פיב"א, אתר רשמי
איזה סיום מאכזב. קליין ותומפסון/אתר רשמי, אתר פיב"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully