וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: הפועל כפר סבא עלתה למקום השני, מטה אשר נשארה מושלמת

הירוקים ניצחו את המעפיל/מנשה/עמק חפר. האלופה הביסה 0:3 את ק.ק תל אביב. עילבון ניצחה את מכבי אשדוד, קרית אתא גברה על הוד השרון

המחזור השביעי בליגת העל לגברים נערך הערב (שלישי), והמרוויחות הן הפועל כפר סבא, שמסיימת אותו בחצי חיוך אחרי ניצחון חשוב על המעפיל/מנשה/עמק חפר שלוקח אותה למקום השני, אך גם עם פציעה של אבנדרו סוזה, ומ.ס עילבון, שטיפסה למקום השלישי אחרי 1:3 על אשדוד. מכבי הוד השרון, שעד לפני שבועיים רצה לארבעה ניצחונות רצופים, ספגה הפסד שני ברצף, הפעם מקרית אתא, שמסתגלת לאיטה לליגת העל ורשמה ניצחון בכורה בבית. הדאבליסטית מטה אשר/עכו ניצחה את ק.ק תל אביב בתוך פחות משעה ונשארה מושלמת.

הפועל מטה אשר/עכו מול מכבי תל אביב בכדורעף. איגוד הכדורעף, אתר רשמי
הפועל מטה אשר/עכו מול מכבי תל אביב בכדורעף/אתר רשמי, איגוד הכדורעף

הפועל המעפיל/מנשה/עמק חפר - הפועל כפר סבא 3:0 (25:22, 25:19, 25:23)

כפר סבא הצליחה לסיים את המשחק בשלוש מערכות למרות פציעתו במערכה השנייה של אבנדרו סוזה הברזילאי, משחקני המפתח של הקבוצה. מאמן הפועל כפר סבא שגיא ברעם הדגיש לפני המשחק את חשיבות מצבם הפיזי של שחקניו לקראת סדרת משחקים משמעותיים שיכללו גם מפגש מול סראמה בגביע האתגר האירופי, וכעת ייתכן שיאלץ להסתדר ללא סוזה המצוין, שאת מקומו במשחק מילא בהצלחה בלתי מבוטלת ניר שטילרמן בן ה-19.

כפר סבא עלתה למקום השני על חשבונה של הוד השרון (עם משחק עודף), בעוד המעפיל/מנשה/עמק חפר נותרה במקום השישי, כשמכבי תל אביב וקרית אתא נראות לפתע קרובות אליה במיוחד.

הפועל עירוני קרית אתא - מכבי הוד השרון 0:3 (19:25, 19:25, 21:25)

קרית אתא קיבלה תיאבון אחרי ניצחון הליגה הראשון בשבוע שעבר, ונתנה תצוגה ביתית מול הוד השרון, שחסרה את זיו גוטמן, עם ניצחון ביתי ראשון. מנגד, הקבוצה של עדי גורן, שפתחה את העונה עם ארבעה ניצחונות רצופים, סופגת הפסד שני ברציפות, יורדת למקום הרביעי, ובשבוע הבא תארח את המוליכה מטה אשר/עכו.

מ.ס עילבון - מכבי אשדוד 1:3 (25:22, 16:25, 21:25, 17:25)

למרות הניצחון במערכה הראשונה, האורחת מאשדוד איבדה את שלוש המערכה הבאות, והחניכים של סמעאן סמעאן, בליווי הקהל המצוין בעילבון, כבר במקום השלישי בליגה, עם נקודה פחות מכפר סבא שבמקום השני.

הפועל מטה אשר/עכו - ק.ק תל אביב 0:3 (10:25, 8:25, 11:25)

כצפוי, האדומים לא חוו קשיים רבים בדרך לניצחון השישי שלהם מאז פתיחת העונה, והם שלחו את האורחים מתל אביב בחזרה דרומה בתוך 47 דקות בלבד, שבהם שותפו השחקנים הצעירים לשמחתם של 250 האוהדים בנעמן. שתי הקבוצות לא שינו את מיקומן בטבלה, והן תוחמות את הליגה מלמעלה (מטה אשר/עכו) ומלמטה (ק.ק ת"א).

סבה דבש הוביל את מטה אשר/עכו עם 16 נקודות (4 אייסים וקיל בלוק), עידו דוד הוסיף 8, אלכס אוסוקין 7 (2 אייסים וקיל בלוק), כמו גם סלבה בצ'קלה (אייס וקיל בלוק), וגיא משעלי ודניאל גלילי עם 6 לכל אחד. לק.ק תל אביב: חן מאיר עם 7 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully