וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב הביסה את עירוני נהריה 62:89

כספי ובלאק חזרו, הצהובים לא התקשו לשמור על מאזן מושלם בליגה. ספרופולוס חילק את הדקות בין כל שחקני הסגל, חמישה קלעו בספרות כפולות לפני באיירן מינכן בחמישי

שחקני מכבי תל אביב נוסעים ברכבת/האתר הרשמי

בווידאו: מכבי תל אביב מגיעה לנהריה ברכבת

מכבי תל אביב שמרה על מאזן מושלם בליגה, עם 62:89 קליל על עירוני נהריה בעין שרה הערב (שלישי). יאניס ספרופולוס קיבל בחזרה את עומרי כספי וטאריק בלאק, חילק את הדקות באופן שווה בין כל שחקני הסגל שלו (להוציא את יונתן אטיאס, עשרת השחקנים הנוספים קיבלו בין 14 ו-27 דקות) וכעת יוכל להתעסק במשחק מול באיירן מינכן ביום חמישי. הצהובים ברחו ליתרון דו-ספרתי כבר ברבע הראשון בניצוחם של קווינסי אייסי ויובל זוסמן, בהמשך הצטרפו גם טיילר דורסי וג'ון דיברתולומאו, וההפרש רק הלך וטפח עד הסיום. עבור נהריה זהו הפסד שלישי ברציפות מאז הניצחון הגדול על הפועל חולון ברבע גמר גביע המדינה, ואין זה כשמלבד איתי שגב, אף אחד לא ממש הופיע בשורותיה.

קלעו למכבי תל אביב: טיילר דורסי 15, סקוטי ווילבקין 12, קווינסי אייסי 11 ו-7 ריבאונדים, ג'ון דיברתולמאו 10, ג'ייק כהן 10 ו-10 ריבאונדים, יובל זוסמן 9 ו-8 ריבאונדים, דני אבדיה 7, עומרי כספי 6, 6 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, אלייז'ה בריאנט 4. יונתן אטיאס שותף (2 דקות) ולא קלע.

קלעו לעירוני נהריה: איתי שגב 17 ו-9 ריבאונדים, דומיניק ווטרס 10 ו-6 אסיסטים, איגור קולשוב 9, ג'ף אדריאן 7 (3 מ-11 מהשדה), טוני גפני 7, ג'רל מקניל 7 (3 מ-14 מהשדה), טראוויס ווריק 5. ניב משגב (10 דקות), אייל שולמן (6 דקות), תומר כהן (4 דקות), שלו לוגשי (2 דקות) ונועם אקריש (דקה) שותפו ולא קלעו.

מהלך המשחק

רבע 1:

מכבי תל אביב פתחה עם סקוטי ווילבקין, יובל זוסמן, אלייז'ה בריאנט, קווינסי אייסי וטאריק בלאק, בעוד נהריה העלתה את אייל שולמן, ג'רל מקניל, טראוויס ווריק, איתי שגב וג'ף אדריאן. אייסי קבע 2:10 מהיר, שגב בלט מנגד והוריד ל-19:13, אלא שכספי קלע נקודות בכורה, זוסמן סיפק דקות טובות משלו ובסיום הרבע הראשון הוליכו הצהובים 15:29.

רבע 2:

המומנטום הצהוב נמשך, שתי שלשות רצופות של ג'ון דיברתולומאו ודני אבדיה קבעו יתרון שיא עד אותו רגע של 22:41. שגב הוריד ל-43:31, אולם ג'ייק כהן דאג שהצהובים יירדו לחדר ההלבשה ביתרון 36:52. אייסי בלט במחצית הראשונה עם 11 נקודות ו-7 ריבאונדים.

רבע 3:

כספי לא ממש היה מדויק אך תרם בריבאונדים ובאסיסטים, ג'ון דיברתולומאו קבע 42:60. הספסל של הצהובים נתן את הטון ומנע את הקאמבק הנהרייני, טיילר דורסי לקח על עצמו את הדקות הבאות והגדיל את היתרון עד 46:70 עם העליה לרבע האחרון.

רבע 4:

הרבע האחרון היה לפרוטוקול בלבד, ספרופולוס ניצל את הגארבג' טיים כדי לשלוף מקצה הספסל גם את יונתן אטיאס, שגב הגיע לשיא קריירה בנקודות בצד השני (17). זה נגמר ב-62:89 למכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully