וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחזור ה-13 ב-NFL ננעל עם ניצחון של סיאטל על מינסוטה

אקשן במאנדיי נייט: הסיהוקס חזרו מפיגור בהפסקה וכמעט שמטו יתרון גדול, אך רשמו 30:37 ועקפו את סן פרנסיסקו בפסגת ה-NFC מערב

המחזור ה-13 ב-NFL הגיע לסיומו הלילה (בין שני לשלישי) עם מפגש פנטסטי בסיומו גברה המארחת סיאטל (2:10) על מינסוטה (4:8), 30:37. בעקבות הניצחון, לצד ההפסד של סן פרנסיסו בליל אמש, הסיהוקס טיפסו לראש ה-NFC מערב, כאשר נותרו רק עוד ארבעה מחזורים לעונה הסדירה.

הפתיחה של מינסוטה דווקא הייתה מושלמת, עם דרייב מהיר שחצה את המגרש והסתיים בטאצ'דאון ריצה קצר של דלווין קוק. אלא שהתגובה הייתה מרשימה וסיאטל יצאה לדרייב שנמשך 14 מהלכים ושמונה דקות, עד שקבע שוויון עם ריצה של כריס קרסון.

היתרון חזר לווייקינגס חמש דקות להפסקה בזכות מהלך משונה. ראסל ווילסון מסר, הכדור נחסם והקוורטרבק ניסה למנוע חטיפה ולהעיף את הכדור לדשא, אך שלח אותו היישר לידיו של אנתוני האריס שטייל לאנדזון עם פיק סיקס. ווילסון לא אמר נואש וסיאטל צימקה עם שער שדה, לפני שמינסוטה השיגה אחד על הבאזר והובילה 10:17 במחצית.

אחרי ההפסקה, המשחק השתנה לחלוטין. סיאטל איזנה עם ריצה מיארד של רשאד פני, קוק פימבל במהלך הבא והמארחים השלימו מהפך עם שער שדה. אחר כך, הם הוסיפו עוד שני טאצ'דאונים, כולל תפיסה ל-60 יארד של דייויד מור. בין לבין קירק קאזינס איבד ופתאום זה הפך ל-17:34 לסיאטל.

אבל זה עדיין לא נגמר. לאקוון טרידוול תפס טאצ'דאון של 58 יארד וצימק, הסיהוקס התקדמו עד שדי קיי מטקלף פימבל והאורחים, עם טאצ'דאון נוסף, חזרו למשחק אך החטיאו את בעיטת הבונוס, מה שהותיר אותם בפיגור של ארבע נקודות, 34:30. מינסוטה קיבלה עוד הזדמנות, אך נבלמה בדאון רביעי בחצי המגרש שלה. סיאטל הוסיפה שער שדה ומינסוטה קיבלה את הכדור 21 שניות לסיום ובלי פסקי זמן, וזה סופסוף נגמר אחרי עוד פאמבל.

ווילסון הסתפק ב-240 יארד, צמד טאצ'דאונים ואיבוד. קרסון רץ ל-102, פני ל-74 וכל אחד מהם הגיע לאנדזון. 276, צמד ואיבוד לקאזינס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully