וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: מיינץ ניצחה 1:2 את פרנקפורט והתרחקה מהקו האדום

קארים אוניסיוו כבש (50) ובישל לאדם סולואי (69) את השני והמארחת השיגה מהפך וניצחון חשוב נגד איינטרכט פרנקפורט. איטליה: קליארי גברה על סמפדוריה 3:4

מתוך הטוויטר של ברצלונה

המחזור ה-13 בבונדסליגה ננעל הערב (שני) כשמיינץ מהתחתית השיגה ניצחון ביתי חשוב, 1:2 על איינטרכט פרנקפורט לאחר שכבר פיגרה במחצית. בעצם הניצחון התקרבה המארחת עד למרחק שתי נקודות מפרנקפורט, וכעת היא במקום ה-12 עם 15 נקודות במרחק של ארבע נקודות מהקו האדום.

קארים אוניסיוו היה איש המשחק של המנצחת. בדקה ה-34 היתה זו דווקא האורחת שעלתה ליתרון לאחר שמרטין הינטרגר קבע 0:1, אך בדקה ה-50 קבע אוניסיוו 1:1 לאחר שבעט כדור לא חזק במיוחד ממרחק של כ-20 מטרים מהשער, אך הכדור שקיפץ על הקרקע הטעה את השוער וחדר פנימה. 19 דקות לאחר מכן בישל האוסטרי את ה-1:2 לאדם סולואי והמארחת חגגה ניצחון ליגה שלישי ברציפות.

* בליגה האיטלקית בתום משחק משוגע ניצחה קליארי את סמפדוריה מהתחתית 3:4 והנחילה לה הפסד ראשון לאחר ארבעה משחקים בהם הבלוצרקיאטי לא הפסידו. המחצית הראשונה הסתיימה ב-0:1 קטן לאורחת לאחר שפאביו קוואגליארלה דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-38. האורחת כבר צעדה ביתרון 1:3 לאחר שקוואגליארלה השלים צמד בדקה ה-70, אך צמד של ז'ואאו פדרו בדקות 74 ו-76 קבעו 3:3 (כשבתווך נאינגולאן צימק ל-2:1 בדקה ה-69) ובסיום הגיע הרגע הדרמטי כשאלברטו סרי הכריע עם השער המכריע לזכות המארחת שעלתה למקום הרביעי עם 28 נקודות.

קארים אוניסיוו שחקן מיינץ. GettyImages
איש המשחק של מיינץ. קארים אוניסיוו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully