וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנחל דלגאדו חתם בהפועל חולון, אייזיק: "כישרון ענק"

2.12.2019 / 18:33

הסנטר הדומיניקני (25, 2.08), שאמור היה להשתכר העונה יותר מארבעה מיליון דולר בסין, חיליף את לטאביוס וויליאמס

עדכון ראשון: 11:47

כשבוע אחרי שחרורו של לטאביוס וויליאמס, בעקבות התקרית עם האוהדים שבה היה מעורב, הפועל חולון החתימה הערב (שני) מחליף מעניין. הסנטר הדומיניקני אנחל דלגאדו מצטרף אל הסגולים. דלגאדו (25, 2.08) הוא הזר השביעי שרושמת חולוניה בליגת העל, ובכך ייוותר להם עוד שינוי אחד במכסה העונתית. הוא אמור היה לפתוח את העונה בסין, אחרי שחתם על חוזה בגובה 4.3 מיליון דולר בבייג'ינג רויאל פייטרס, אולם עזב כעבור שבועיים, עוד לפני שהספיק להופיע בליגה המקומית.

הסנטר, ששיחק בעבר גם בנבחרת ארצו במשחקי אמריקה, הספיק לשחק אשתקד פעמיים במדי לוס אנג'לס קליפרס (וניצח איתה גם את מכבי חיפה במסגרת מסע המשחקים של הירוקים לארה"ב). הוא בוגר סיטון הול, נבחר לרוקי השנה בביג איסט, ב-2017 היה מלך הריבאונדים במכללות עם 13.1 למשחק ובעונתו האחרונה זכה בפרס קארים עבדול ג'באר השמור לסנטר העונה.

הבעלים של חולון, שלמה אייזיק, התייחס להחתמתו של דלגאדו: "אני שמח על החתמתו של אנחל דלגאדו, כישרון ענק בעמדה מספר 5 שיתן לנו נוכחות מתחת לסל גם בהתקפה וגם בהגנה. אנחנו ממשיכים להגיב מהר לסיטואציות שמתעוררות על מנת לשמור על רמת הישגיות במפעלים השונים".

דלגאדו הוא השחקן השלישי שחולון מצרפת אחרי פתיחת העונה. ריצ'רד האוול היה הראשון, כשהגיע במקומו של ג'יילן ג'ונסון, ואחריו חתם גם טרוי קופיין.

חולון המריאה הבוקר לפוניבז', ותחזור מחר (21:00) למעגל המשחקים בליגת האלופות כשתתארח אצל לייטקאבליס. הליטאים, שפתחו את העונה בצורה חלשה עם מאזן 4:0 באירופה ו-3:3 בליגה, ניצחו בחמישה מששת משחקיהם האחרונים בשתי המסגרות. יוגב אוחיון הפצוע ימשיך להיעדר.

אנחל דלגאדו סנטר דומיניקני. AP
מתקרב. דלגאדו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully