וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורנה ברישיץ' מקווה שישראל תעפיל ליורו: "הנבחרת החלשה מבין כולן"

מגן נבחרת קרואטיה מפנטז על זהות העולה האחרונה לשלב הבתים ביורו: "ישראל היא באמת האופציה הטובה ביותר עבורנו". באריץ': "נשמח אם ישראל תהיה זו שתצליח להעפיל"

תגובות שחקני נבחרת ישראל אחרי פולין/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בווידאו: התגובות לאחר המשחק של נבחרת ישראל מול פולין

מאז שנודע כי ביורו 2020 שייערך בקיץ הקרוב יקחו חלק 24 נבחרות, בנבחרת ישראל מפנטזים על העפלה לטורניר הגדול. אלא שחלומות לחוד ומציאות לחוד. בפועל, הכחולים-לבנים הצליחו להעפיל לפלייאוף העלייה ליורו, שם הוגרלו בחצי הגמר למשחק חוץ קשה מאוד מול סקוטלנד, ואם יעפילו, יפגשו במנצחת בין סרביה לנורבגיה.

חצאי גמר של הפלייאוף ייערכו ב-26 במרץ, כשהגמר שיקבע את זהויות העולות הנוספות ליורו ייערך ב-31 במרץ. מכל פלייאוף תעפיל נבחרת אחת לטורניר הגדול, כלומר אחת מבין ישראל, סקוטלנד, נורבגיה וסרביה ימצאו את עצמן ביורו 2020 בקיץ הקרוב. זו שתקבל את הכרטיס הנכסף תשובץ לבית ארבע, הכולל את אנגליה, קרואטיה וצ'כיה.

בינתיים, בורנה ברישיץ', שחקן נבחרת קרואטיה, שכבר העפילה ליורו, יודע את מי הוא רוצה לקבל מבין ארבע הנבחרות. "לדעתי ישראל היא הנבחרת החלשה מבין כולן", אמר המגן השמאלי שמשחק בריינג'רס הסקוטית. "עם זאת, צריך לזכור שאנחנו קרואטיה - מהנבחרות הטובות בעולם, כך שאנחנו לא באמת צריכים לפחד מאף אחת. למרות זאת, נראה שישראל היא באמת האופציה הטובה ביותר מבין כולן".

גם אוטו באריץ', בהווה פרשן ובעבר מאמן, סבור כי ישראל היא האופציה הטובה ביותר: "אשמח שישראל תגיע לשלב הבתים; הסקוטים יהיו קשוחים, ונורבגיה מסוכנת. ישראל בהחלט הנבחרת החלשה מבין כולן".

וילי רוטנשטיינר עם מאמן נבחרת ישראל אנדי הרצוג. לילך וייס, עיבוד תמונה
בקרואטיה מחזיקים אצבעות לישראל. הרצוג/עיבוד תמונה, לילך וייס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully