וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין לא יצאה מהמשבר: פנרבחצ'ה הפסידה 68:57 לקרשיאקה בטורקיה

אחרי שלושה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, פנר חזרה לסורה עם תצוגה התקפית חלשה. הפעם אוברדוביץ' הוציא את העצבים על השופטים

צילום וידאו: ברני ארדוב

כמדי יום ראשון, הליגות המקומיות בכדורסל האירופי מספקות לא מעט אקשן. יום המשחקים נפתח עם ניצחון תשיעי של פנאתינייקוס מתשעה משחקים בליגה היוונית, 69:103 על קולוסוס רודוס.

בכך פאו שמרה על המקום הראשון בצורה משכנעת, ולעת עתה נראה שאפקט החזרה של ריק פיטינו, שעומד על מאזן מושלם מאז הקאמבק, מיידי. טייריס רייס הוביל רשימה של ארבעה שחקני פאו בספרות כפולות עם 17 נקודות לצד 5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים.

בטורקיה, נראה שפנרבחצ'ה עדיין לא שמה את המשבר החריף מאחור. אחרי שלושה ניצחונות רצופים בכל המסגרות נראה היה שהספינה התייצבה, אולם הערב הגיע הפסד שני בליגה המקומית, 68:57 לקרשיאקה המפתיעה שעלתה למקום הראשון. מליח מחמוטוילו הוביל את רשימת הקלעים של פנר עם 16, קוסטאס סלוקאס הוסיף 11, אולם זה לא מנע מפנר לספוג הפסד ליגה שני העונה. ז'ליקו אוברדוביץ' נראה עצבני גם הפעם, אולם הפעם פרק את התסכול על השופטים כשספג עבירה טכנית.

באיירן מינכן, שתפגוש בחמישי את מכבי תל אביב ביורוליג, הביסה בקלות 63:82 את קריילסהיים בליגה המקומית. גרג מונרו הוביל את הקבוצה של דיאן ראדוניץ' עם 14 נקודות ו-5 אסיסטים, ולדימיר לוצ'יץ' קלע 13 והוסיף 5 ריבאונדים, דמרכוס נלסון קלע 13.

באיטליה, גל מקל ורג'יו אמיליה הפסידו 89:78 למילאנו וירדו למאזן של חמישה הפסדים לעומת חמישה ניצחונות. מקל שיחק 30 דקות במהלכן הספיק לקלוע 7 נקודות (3 מ-5 מהשדה) ולמסור ארבעה אסיסטים, אולם 14 נקודות כל אחד של ולאדו מיצוב ולואיס סקולה היו יותר מדי עבור הביתיים.

ז'ליקו אוברדוביץ' עם קוסטאס סלוקאס פנרבחצ'ה. אתר רשמי
זה עדיין לא זה. אוברדוביץ' עם קוסטאס סלוקאס/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully