וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: המשחק בין מונאקו לפריס סן ז'רמן נדחה, נאנט וראן ניצחו

הגשם והשטפונות בדרום צרפת גרמו לדחיית המשחק המרכזי. נאנט עלתה למקום השישי עם 1:2 ביתי על טולוז האחרונה, 1:2 לראן על סנט אטיין בדקה ה-94

עריכת וידאו: טל רזניק

בווידאו: התגובות אחרי ה-2:2 בין ריאל מדריד לפריס סן ז'רמן בליגת האלופות

מזג האוויר הגשום בדרום צרפת גרם לשטפונות וגם לדחיית המשחק המרכזי של המחזור ה-15 בליגה הצרפתית, בין מונאקו לאלופה פריס סן ז'רמן. נאנט חזרה לנצח עם 1:2 על טולוז האחרונה וקפצה למקום השישי. ראן גברה 1:2 על סנט אטיין בדקה ה-94.

שחקני נאנט חוגגים עם עבדולאי טורה (מימין). AP
נאנט חזרה למסלול הניצחונות. עבדולאי טורה/AP

נאנט - טולוז 1:2

הקבוצה של כריסטיאן גורקוף השיגה נקודה אחת בלבד בשלושת המחזורים הקודמים ואיבדה את המקום השני בו שהתה, אבל הביקור של המדורגת אחרונה סייע לה לחזור למסלול הניצחונות. הילד בן ה-18 קואדיו קונה הורחק בצהוב שני כבר בדקה ה-23 וטולוז התקשתה להחזיק מעמד ב-10 שחקנים. הקפטן עבדולאי טורה כבש בפנדל בדקה ה-43 אחרי נגיעת יד ברחבה, והפליימייקר לודוביק בלאס חתם בגלישה אחרי 10 דקות. טולוז רק הקטינה בעזרת פנדל של המחליף ארון לייה בדקה ה-96 והיא עם חמישה הפסדים רצופים.

ראן - סנט אטיין 1:2

אחרי שלושה ניצחונות חוץ רצופים, סנט אטיין הפצועה איבדה יתרון, ספגה מהפך בתוספת הזמן ופספסה הזדמנות לשוב אל המקום השלישי. לואיס דיוני עט על ריבאונד בדקה ה-19 והעלה את האורחת ליתרון עם שערו הראשון מאז חודש ינואר, אבל הרכש הברזילאי ראפיניה ענה אחרי שש דקות עם שערו השלישי ברציפות. ראן שלטה ובאה על שכרה בסופו של דבר בדקה ה-94, עם נגיחה של הבלם דמיאן דה סילבה אחרי קרן של בנז'מן בוריז'ו. למארחת 21 נקודות במקום ה-11, סנט אטיין הפסידה לראשונה אחרי שבעה מחזורים והיא מדורגת תשיעית עם נקודה יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully