וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העונה בסין הסתיימה: זהבי מלך השערים, אברגרנדה שוב אלופה

זהבי שיחק 90 דקות יחד עם סבע, אבל לא הצליח לכבוש ב-1:0 של גוואנגז'ו ר.פ מול הנאן וסיים את העונה עם 29 שערים - שיא חדש בסין

יוטיוב

ערן זהבי כבר שבר את שיא הכיבושים לעונה אחת בסין עם 29 שערים. היום (ראשון) חלוצה של גוואנגז'ו ר.פ פתח ושיחק 90 דקות לצידו של דיא סבע, אך לא כבש משחק שני רצוף וסיים עוד עונה מוצלחת מבחינה אישית, אך פחות מוצלחת מבחינה קבוצתית עבור גוואנגז'ו, שהפסידה 1:0 להנאן וסיימה את העונה במקום ה-11 עם 72 ספיגות - יותר מכל קבוצה אחרת בליגה. זהבי היה קרוב פעמיים להבקיע אבל הדביק כדור למשקוף במחצית הראשונה, ונעצר מקרוב על ידי השוער המקומי במחצית השנייה.

מחזור הסיום הזה גם הכתיר אלופה חדשה/ ישנה. גוואנגז'ו אברגרנדה ניצחה כצפוי 0:2 את שנגחאי שינואה והחזירה את התואר שנלקח ממנה בעונה שעברה על ידי שנגחאי סיפג, שהביסה 0:6 שנזן היורדת (רביעייה לארנאוטוביץ'), אך למעשה איבדה את התואר שני מחזורים לפני כן בהפסד 2:0 לאברגרנדה במשחק העונה. זו היתה אליפות שמינית בתשע עונות לאברגרנדה ששולטת בליגה ביד רמה. הליגה תצא כעת לפגרה שאחריה נראה אם זהבי יישאר במועדון חסר היומרות, או שיעבור למועדון גדול יותר שייאבק על אליפות.

ערן זהבי שחקן גוואנגז'ו R&F. GettyImages
לא הצליח להבקיע, אבל השיא כבר נשבר. ערן זהבי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully