וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: ביקורת על הנרפות, "המשחק הכי גרוע שלנו העונה"

1.12.2019 / 8:48

ההגנה הופקרה, הקישור לא הורגש, אמרי וולשמן ממשיך לאכזב, טאפוקו בסימן שאלה. הפועל חיפה יודעת: "זו סטירה שצריכה להעיר אותנו, ומיד". מתי בוזגלו יחזור?

צילום ועריכה: קובי אליהו

אכזבה עצומה בהפועל חיפה מההפסד למכבי נתניה (3:1) ובעיקר מהיכולת במשחק אתמול (שבת). השחקנים עצמם ספגו ביקורות קשות בעיקר על היכולת הנרפית, ועל העובדה שנתניה - גם בעשרה שחקנים - הייתה כמעט בכל התקפה שלה מול רביעיית הגנה בלבד, כשהקישור לא הורגש. "זה המשחק הכי גרוע שלנו העונה חד משמעית", אמר שחקן בקבוצה, "זו סטירה שצריכה להעיר אותנו ומיד".

שחקן מכבי נתניה, אלמוג כהן, מול שחקן הפועל חיפה, גידי קאניוק. ברני ארדוב
גם בעשרה שחקנים, נתניה שלטה/ברני ארדוב

המאמן חיים סילבס צפוי לעשות כמה שינויים בהרכב לקראת המשחק מול סקציה נס ציונה ביום רביעי. ניקולה גולאן צפוי לחזור בהרכב, גם גל אראל עשוי להיכלל ב-11 הפותחים. מי שמאכזב מאוד את אנשי המועדון הוא הזר אמרי וולשמן, שנכנס אתמול כמחליף ושוב לא הורגש. בשבועות הקרובים יקבלו בחיפה החלטה אם לנסות ולשחרר את השחקן, כשברקע כבר מחפשים בקבוצה חלוץ לצרף בחלון ההעברות של ינואר.

גם מעמדו של קווין טאפוקו המושאל בסימן שאלה. השחקן מאוכזב מאוד ממעמדו הנוכחי ועשוי לבקש לעזוב בחודש ינואר. אלמוג בוזגלו יעבור מחר ניתוח בכתפו שישבית אותו לחודש לפחות מאימוני הקבוצה, וההערכה היא שהוא יחזור לפעילות מלאה במקרה הטוב בסוף חודש ינואר.

עוד בוואלה!

מעמדו של בכר יציב. בבאר שבע תוהים: "איך יש ירידה כזו?"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully