וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי עשוי לשוב נגד נהריה, ספרופולוס: "ראיתם שכל השחקנים חשובים"

1.12.2019 / 8:12

מכבי תל אביב דרסה את מכבי חיפה ללא ווילבקין, בלאק, קלויארו וכספי שצפוי לשוב במשחק הבא. אייסי בלט: "הרמנו את הרמה ההגנתית שלנו"

צילום וידאו: ברני ארדוב

מכבי תל אביב שמרה אמש (שבת) על מאזן מושלם בליגת העל עם ניצחון 75:93 על מכבי חיפה ברוממה. הצהובים פתחו את המשחק בצורה לא טובה ונקלעו לפיגור דו ספרתי מוקדם, כשהמאמן יאניס ספרופולוס מזעיק פסק זמן וכועס על הרפיון וחוסר הריכוז של השחקנים. הירוקים עוד הצליחו לשמור על היתרון וירדו בסוף הרבע הראשון על יתרון 20:27, אלא שרבע שני ושלישי מצוין של האורחים, אותם ניצחו בסך הכל בתוצאה 30:52, הכריע את ההתמודדות.

קווינסי אייסי המשיך ללהוט במכבי עם 24 נקודות ו-9 ריבאונדים, כשחוץ ממנו קולעים עוד שלושה שחקנים בספרות כפולות, ביניהם דני אבדיה שקלע 11 נקודות והוריד 6 ריבאונדים כשהוא מציג יכולת הגנתית מצוינת וזוכה לשבחים מאנשי הקבוצה. חיפה, שנעצרה אחרי שלושה ניצחונות ליגה רצופים, קיבלה לא פחות משישה שחקנים בספרות כפולות כשג'יימס יאנג, גרגורי ורגאס ונסטור קולמנארס מובילים אותם עם 12 נקודות כל אחד.

שחקן מכבי תל אביב קווינסי אייסי. עודד קרני, מנהלת הליגה, אתר רשמי
נתן הצגה. קווינסי אייסי/אתר רשמי, עודד קרני, מנהלת הליגה

"התחלנו את המשחק ברמה נמוכה של ריכוז. ידענו שהם רוצים לרוץ, שהם רוצים משחק מהיר ולכפות את הסגנון שלהם, אבל לא הצלחנו לעצור אותם ברבע הראשון", סיכם המאמן יאניס ספרופולוס, "אחרי ההפסקה בין הרבעים הרמנו את רמת הריכוז, שמרנו טוב יותר, ומהרגע הזה גם ביצענו דברים טוב יותר התקפית, עצרנו אותם על 14 ו-15 נקודות ברבעים הבאים, יצרנו מתפרצות, היו לנו הזדמנויות טובות לקלוע, ההפרש הגיע ל-15-20 נקודות, ומהרגע הזה שלטנו במשחק, הגיע לנו לנצח".

מכבי תל אביב אפשרה לשחקנים שלא היו בסגל - סקוטי ווילבקין, טאריק בלאק, עומרי כספי, אנג'לו קלויארו וסנדי כהן, לא להגיע להתמודדות, כשהם מקפידים על מנוחה גם לפצועים. כספי עשוי לשוב לסגל לקראת נהריה, "ראיתם ששיחקנו בלי ווילבקין, יש לנו פציעות ואנחנו מחכים שהשחקנים יחזרו, כל השחקנים אצלנו חשובים, וראיתם היום שכל השחקנים עזרו לניצחון, ולא רק היום. אנחנו משחקים כקבוצה, כל השחקנים עוזרים לקבוצה. אני שמח שכל שחקן מוכן לעזור", סיכם ספרופולוס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
שני ניצחונות קלים ביורוליג ובליגה. ספרופולוס/ברני ארדוב

קווינסי אייסי, שנמצא בכושר מצוין, אמר מצידו: "זה היה ניצחון קבוצתי מצוין, זה מרגיש טוב להשיג ניצחון בחוץ. הרגשתי טוב עם הקליעה מבחוץ היום, הרמנו את הרמה ההגנתית אחרי הרבע הראשון וזה הוביל גם לקליעות הטובות שלנו. המאמן לקח פסק זמן ואמר שאנחנו לא מרוכזים, זה היה נכון, אנחנו צריכים לעשות עבודה טובה יותר בהגנה בהמשך. ניקח את זה משחק אחרי משחק, זה לוח משחקים קשה, אבל זה הכדורסל, נבוא ונשחק הגנה משחק אחרי משחק".

בצד המפסיד, תצא חיפה למשחק השלמה מהמחזור השישי נגד הפועל תל אביב ביום חמישי הקרוב: "מכבי תל אביב ניצחה את המשחק כי הם היו יותר אינטנסיביים", אמר המאמן דניאל סאואנה, "כששיחקנו באינטנסיביות דומה היינו טובים, במיוחד בתחילת המשחק, אבל הם עמוקים יותר. יש להם למשחק הזה תשעה או עשרה שחקנים שיכולים לשחק ברמה גבוהה, וזה היה קשה לנו להשאר על האינטנסיביות הזאת, המשחק הוכרע לטובתם בגלל הסיבה הזאת. בשלבים מסוימים היינו באותה רמה של אינטנסיביות, ואני לא חושב שאף קבוצה חוץ מירושלים בליגה הזאת יכולה להישאר איתם באותה רמה של אינטנסיביות".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully