וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן ה-NFL לשעבר טרל פריור נדקר ומאושפז במצב קריטי

משטרת פיטסבורג הגיעה לדירתו של הקוורטרבק/תופס ב-4:30 לפנות בוקר בין שישי לשבת ועצרה אישה שחשודה במעשה. מגן הפינה של אריזונה ג'וש שואו הושעה עד להודעה חדשה לאחר שנתפס מהמר על משחקי NFL

טרל פריור קליבלנד בראונס. Lynne Sladky, AP
נאבק על חייו. פריור/AP, Lynne Sladky

התופס טרל פריור מאושפז במצב קריטי בבית חולים בפיטסבורג לאחר שנדקר בחזה ובכתף בעת ששהה בדירתו ביום שישי, כך דווח הערב (שבת) בארצות הברית.

אישה נעצרה על ידי המשטרה המקומית בחשד למעשה. שוטרי משטרת פיטסבורג נקראו לביתו של פריור ב-4:30 לפנות בוקר, בין שישי לשבת ומצאו את פריור סובל מפגיעות חמורות.

השחקן בן ה-30, שנאלץ לעזוב את אוהיו סטייט אחרי קריירת מכללות מוצלחת וסוערת שהסתיימה באישומים שונים נגדו ונגד המכללה, שיחק ב-NFL גם כקוורטרבק (בעיקר בעונת 2013 במדי אוקלנד ריידרס) ולאחר מכן גם כתופס (בעיקר בעונת 2016 בקליבלנד בראונס). הוא הופיע לאחרונה בבפאלו בעונה שעברה ושוחרר מג'קסונוויל רגע לפני תחילת העונה הנוכחית.

*** מגן הפינה של אריזונה, ג'וש שואו, הושעה עד להודעה חדשה ולכל הפחות לכל אורך העונה הבאה, לאחר שנתפס כשהוא מהמר על משחקי הליגה.

שואו הימר על מספר משחקים בעונה הנוכחית. הוא נכנס לרשימת הפצועים של הקארדס עוד במהלך קדם העונה ולא שיחק כלל השנה ומיעט לבלות זמן עם הקבוצה העונה. הוא השחקן הראשון שהליגה משעה על הימורים פנימיים מאז 1983.

  • עוד באותו נושא:
  • טרל פריור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully