וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: דייויד פדרמן עבר אירוע לב, ונותח

11.12.2019 / 9:05

פדרמן, 75, מבעלי מכבי תל אביב וסגן יושב ראש הקבוצה, נותח בבית חולים בלונדון לפני 10 ימים אחרי ביקור משפחתי באנגליה. הוא עבר להתאוששות וצפוי לחזור לארץ בעוד כחודש. ממשפחתו נמסר: "מודים לכל אלה שדאגו והתפללו לשלומו"

צילום: קובי אליהו

בווידאו: מסע"ת של דייויד פדרמן מ-2016

דייויד פדרמן, מבעלי מכבי תל אביב, עבר אירוע לב בעת ביקור משפחתי בלונדון לפני כשבועיים. הוא נותח בבית החולים בלונדון, חזר להכרה ונמצא בהתאוששות. ממשפחתו של פדרמן נמסר: "משפחת פדרמן מבקשת להודות לכל אלה שדאגו והתפללו לשלומו של דייויד לאחר שעבר אירוע לב בלונדון בזמן ביקור משפחתי. דייויד נאלץ לעבור ניתוח לב לפני עשרה ימים ואתמול יצא מטיפול נמרץ ונמצא בשיקום. הוא צפוי לחזור לארץ בעוד כחודש ימים. שוב, תודה רבה לכולם בשמנו ובשמו של דייויד".

דייויד פדרמן איש עסקים מבעלי מכבי תל אביב. לירון מולדובן
רק בריאות. פדרמן/לירון מולדובן

פדרמן בן ה-75 הוא סגן יושב ראש מכבי תל אביב וחבר דירקטוריון הקבוצה, כשבבעלותו כ-40 אחוז מהקבוצה. פדרמן הוא אחת הדמויות הכי מזוהות עם מכבי תל אביב, כשלמעלה משלושה עשורים הוא מעורב במועדון, כשבעבר כבעלים של חברת עלית העניק גם את החסות לקבוצה.

במשך שנים רבות קולו של פדרמן היה הדומיננטי בתוך הנהלת הצהובים, וביחד עם אודי רקנאטי ושמעון מזרחי הם היו השלישייה שעמדה בראש המועדון. בשנים האחרונות החל להפחית את נוכחותו, אך עדיין נסע עם הקבוצה לחלק ממשחקי החוץ והשתדל שלא להחמיץ משחקים.

פדרמן החל בתהליך של העברת השרביט לבנו דני, שאף שימש כמנכ"ל הקבוצה לתקופה מסוימת, אך לפני כשנתיים החליט פדרמן הצעיר לעזוב את תפקידו באופן רשמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully