וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנחם קורצקי: "קשה לי להסתכל על חצי הכוס המלאה אחרי 0:0"

מאמן הפועל רעננה לא היה מרוצה מהתוצאה מול סקציה נס ציונה, עמיר תורג'מן: "לא הצלחנו לרדת לקרקע אחרי באר שבע"

מנחם קורצקי מאמן הפועל רעננה. לירון מולדובן
"אנחנו צריכים שער טוב כדי להתעורר". קורצקי/לירון מולדובן

הפועל רעננה וסקציה נס ציונה נפרדו הערב (שבת) ב-0:0 חלש במסגרת המחזור ה-11 בליגת העל. שער של עידן שמש נפסל בדקה ה-36 בשל טענה לנבדל שספק אם היה. שניר שוקר הורחק בצהוב שני בדקה ה-54, מוסא מאזו הותיר את נס ציונה בעשרה שחקנים אחרי צהוב שני מפוקפק בדקה ה-73.

מאמן סקציה נס ציונה עמיר תורג'מן אמר אחרי המשחק: "היה לא קל להוריד את השחקנים אל הקרקע למרות שעברו שלושה שבועות. אם לא נהיה קצביים ונעבוד קשה ונהיה אינטנסיביים, יהיה לנו קשה מאוד. מצד שני, אנחנו משחק רביעי ללא הפסד ורואים את ההתקדמות של החבר'ה. לא משחק טוב שלנו, לא מספיק טוב, אנחנו צריכים לדחוף קדימה. אבל אני יוצא עם הנקודה הזו וממשיכים קדימה. יש לי הסבר למה שראינו היום, לא באנו רעבים עד הסוף וקשה לנצח כך. אנחנו צריכים לעבוד קשה מאוד ולשחק בצורה דינמית, היינו קצת רגועים במקום לטרוף את הדשא ואני חושב שזו הסיבה. עם זאת, השחקנים רצו ונלחמו. אנחנו יוצאים עם נקודה, אבל זה לא מספיק".

מאמן רעננה מנחם קורצקי: "אנחנו צריכים איזה שער טוב כדי להשתחרר, חבל שזה לא קרה במחצית הראשונה. המחצית השנייה הייתה לא טובה, לא הגענו למצבים וגם נס ציונה לא הגיעה למצבים אז תיקו זה משקף. קשה לי להסתכל על חצי הכוס המלאה, במשחק בית אנחנו צריכים לנצח. חבל כי במחצית הראשונה כן ייצרנו מצבים וכמעט כבשנו שער, כבשנו שער שנפסל בספק נבדל. כיאה לתקופה הזו, הכול הולך נגדנו. יש לנו משחק קשה מאוד מול בני יהודה במהלך השבוע. הייתה לנו תקופה פחות טובה והיה לנו פחות ביטחון. זה יקרה רק עם שערים וניצחונות. יש לנו עבודה קשה ונמשיך לעבוד קשה כי הפועל רעננה גם היום הוכיחה שהיא קבוצה טובה שיכולה להישאר בליגה".

מגן רעננה עדי נמני: "נקודה אחרי הרבה זמן, לא ספגנו שער ואני מקווה שבמשחק הבא גם נבקיע ונשיג שלוש נקודות. אחרי הרבה זמן שאתה לא מנצח, אין ספק שזה משפיע על השחקנים. אנחנו עובדים עם הצוות כדי להשיג ניצחון ולצאת מהמצב הזה. אני פחות מסתכל על הטבלה כרגע, עם ניצחון אחד או שניים אנחנו חוזרים להיות מעל חצי ליגה, אבל קודם כל שיגיע ניצחון אחד. אנחנו צריכים קצת מזל, ריכוז בסיומת ואז נוכל להביא שלוש נקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully