וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעשה היסטוריה? וויליאמס זימנה את רוי ניסני למבחנים לפורמולה 1

הקבוצה שסיימה אחרונה אשתקד בדירוג היצרנים, תבחן את הנהג הצעיר. אם ירשים, יהפוך לישראלי הראשון אי פעם בסבב היוקרתי. לואיס המילטון יזנק מהפול פוזישן במרוץ סיום העונה באבו דאבי

רוי ניסני נהג מירוצים ישראלי.
בדרך לפורמולה 1? רוי ניסני

האם רוי ניסני בדרך לעשות היסטוריה? קבוצת וויליאמס הבריטית, שמתחרה באופן קבוע בפורמולה 1, הודיעה שהיא זימנה את הנהג הישראלי למבחני סוף העונה שלה. ניסני, שהתחרה בעבר בפורמולה 2 ובפורמולה 3.5, ינהג לצד ג'ורג' ראסל, שייצג את וויליאמס בעונה החולפת, וגם לצד ניקולאס לאטיפי ואם ירשים עשוי להפוך לנהג הישראלי הראשון אי פעם שמשתתף במירוץ היוקרתי בעולם.

"זו חוויה אדירה בשבילי ואני מקווה שאוכל להרשים את הקבוצה", אמר ניסני. אגב, גם חנוך ניסני, אביו של רוי נבחן ב-2004, אך לא הצליח להיכנס למירוץ היוקרתי ובנו ינסה לעשות תיקון היסטורי.

העונה החולפת היתה לא טובה עבור וויליאמס, שסיימה אחרונה בדירוג היצרנים אחרי שצברה נקודה אחת בלבד ושני נהגיה רוברט קוביצה וג'ורג' ראסל סיימו אחרונים בדירוג הנהגים. אלא שלוויליאמס יש מסורת מפוארת עם תשע אליפויות יצרנים בעבר וייצגו אותה נהגים אגדיים כמו איירטון סנה ואלן פרוסט. האם ניסני הבא בתור?

לואיס המילטון נהג קבוצת מרצדס פורמולה 1. רויטרס
סלפי למזכרת באבו דאבי. לואיס המילטון/רויטרס

עונת 2019 בפורמולה 1 תסתיים מחר (ראשון) עם המרוץ האחרון שייערך באבו דאבי. האלוף לואיס המילטון יזנק מהפול פוזישן אחרי שקבע את ההקפה המהירה ביותר במקצה הדירוג עם 1:34.779 דקות השווה גם שיא מסלול. המילטון ינסה להשיג את ניצחונו ה-11 העונה, שיציב אותו שבעה ניצחונות משיא כל הזמנים של מיכאל שומאכר (91). חברו לקבוצת מרצדס ואלטרי בוטאס סיים שני, אבל קיבל עונשים וכך מקס ורשטאפן ההולנדי יזנק מהמקום השני ושארל לקלר מהשלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully