וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוששת מארסנל: לסטר החתימה את רוג'רס על חוזה עם סעיף שחרור גבוה

באנגליה טוענים שהמאמן המצליח סיכם בשישי על חוזה שבמסגרתו קבוצה שתרצה להחתים אותו תצטרך לשלם פיצויים של 14 מיליון ליש"ט

עריכת וידאו: טל רזניק

הפיטורים של אונאי אמרי מארסנל, הפכו כמעט כל מאמן בכיר פנוי למועמד לרשת את הספרדי במועדון הלחוץ מלונדון. מאוריציו פוצ'טינו ומסימיליאנו אלגרי הוזכרו כמועמדים להגיע לאמירויות, אבל השם החם הוא דווקא של מאמן פעיל ומצליח במיוחד. באנגליה מדווחים ביממה האחרונה שסטן קרונקה הבעלים של התותחנים בודק את האפשרות להחתים דווקא את ברנדן רוג'רס, המאמן שעושה קסמים העונה ומוליך את לסטר הצנועה למקום השני בפרמיירליג.

אלא שהשועלים לא יהיו מוכנים לוותר עליו כל כך בקלות. ב"טלגרף" מדווחים שבלסטר כבר חוששים שהמאמן שלהם יקבל פנייה והם ידרשו לא פחות מ-14 מיליון ליש"ט סכום פיצויים עבור שחרורו של המאמן. על פי הדיווח רודג'רס חתם על הסכם חדש במועדון ביום שישי וזה יקשה מאוד על ארסנל לצרף אותו.

ברנדן רוג'רס מאמן לסטר. GettyImages
היורש של אמרי? ברנדן רוג'רס/GettyImages

כזכור, רוג'רס הגיע ללסטר מסלטיק כמחליפו של קלוד פואל וחתם על חוזה לשלוש שנים וחצי במועדון תמורת 9 מיליון ליש"ט. רוג'רס ינסה להחזיר את המועדון לליגת האלופות לראשונה מאז עונת האליפות ההיסטורית עם ראניירי ולפחות לפי ההתבטאויות שלו, קשה להאמין שהוא יעזוב באמצע העונה.

רגע לפני המשחק הביתי מול אברטון ביום ראשון, רוג'רס שלח מסר לארסנל כשאמר: "בסלטיק הרגשתי שלקחתי את המועדון הכי רחוק שהוא מסוגל. אבל פה, אני עדיין מאמין שיש עוד הרבה להשיג. זה מועדון נהדר, אבל בשבילי הכי חשוב זה שיש אתגר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully