וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנמרק: הקבוצה החתימה שחקן על חוזה, ועכשיו תובעת אותו על התחזות

קבוצת ויבורג FF הדנית גילתה לתהמתה כי לא באמת מדובר בכדורגלן. תלונה הוגשה במשטרת דנמרק נגד ה"שחקן", שגם מואשם בתקיפת בת זוגו

יוטיוב

לא מעט מאמנים ואנשי צוות מקצועי לאורך השנים נתקלו בסוכנים שהציגו בפניהם תמונה לא מלאה לגבי השחקן אותו רצו להחתים, אך בליגה הדנית לקחו את הנושא לסקאלה אחרת. קבוצת ויבורג FF הדנית רצתה להתחזק לקראת המשך המשחקים בליגה המקומית והחתימה באוקטובר האחרון את השחקן בניטו ורהאגן בן ה-25, ששיחק לאחרונה בקבצת אאודקס איטליאנו מצ'ילה.

העניין הוא שבמועדון הצ'יליאני כלל לא שמעו על השחקן וטוענים שמעולם לא היה חתום אצלהם שחקן בשם הזה. מבדיקה שנערכה על ידי מכון 'Transfermarkt' אותו ורהאגן גם לא היה רשום מעולם בשאר המועדונים שנטען על ידו ועל ידי סוכנו ששיחק בהם. "הוא היה אמור לשחק בקייפ טאון בדרום אפריקה, אבל גילינו שם שמשהו לא תקין, אז העסקה בוטלה", מסרו מטעם המועדון הדרום אפריקאי.

בויבורג כבר הגישו תלונה למשטרת דנמרק בגין זיוף מסמכים וגניבת זהות, אך עדיין לא הוגש כתב אישום. בנוסף, דווח כי ה"שחקן" נעצר בחשד לביצוע שוד, איום על עד ותקיפת בת הזוג שלו. עורך דינו של הנאשם טוען כי הוא מכחיש את כל האישומים הקשורים לשוד, איומים ותקיפה אך סרב למסור תגובה לגבי התלונה שהגיש המועדון הדני.

בניטו ורהאגן. אתר רשמי, אתר רשמי
בניטו ורהאגן עם חולצת ויבורג. מואשם גם בתקיפת בת זוגו/אתר רשמי, אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully