וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני אוואט לשחקני מ.ס. אשדוד: "יש לי הפרעות קצב לב, אבל אני לא מוותר עליכם"

29.11.2019 / 13:22

המאמן דיבר בפתיחות עם שחקניו על מצב הבריאותי: "אכנס כנראה לטיפול פולשני קצר שיפסיק את הצורך בטיפול תרופתי". אוואט לא יישב על הספסל במשחק הפועל כפר סבא (שבת, 18:00)

מנהלת הליגה

מאמן מ.ס. אשדוד רוני אוואט שוחח הבוקר (שישי) בפתיחות עם שחקניו על מצבו. המאמן הרגיש צורך לשתף אותם בבעיה שיש לו ובמה שעובר עליו בגלל כמות של דיווחים לא מדוייקים שהיו עליו בכלי תקשורת מסויימים ביממה האחרונה. "אני לא חולה לב", אמר אוואט לשחקנים. "יש לי הפרעות קצב לב. אלה שני דברים שונים לגמרי. יש טיפול לבעיה שלי. כרגע אני בטיפול תרופתי ובהמשך אכנס כנראה לטיפול פולשני קצר שיפסיק את הצורך בטיפול תרופתי. הכי קל היה לי לשבת עכשיו בבית ולהימנע מפעילות, אבל אני לא מוותר עליכם ולא על מ. ס. אשדוד. אתם רואים שחזרתי לפעילות באופן הדרגתי ואני אהיה איתכם בשבת גם אם לא אשב על הספסל".

אוואט המשיך: "בשפה שאני מכיר כעת, מה שקיבלנו מול בני יהודה במשחק האחרון היה מכת חשמל. כשחזרנו ממחנה האימונים בקיץ וכל אחד נסע לנוח ולישון בבית ישירות מנתב"ג, אני נסעתי לבית החולים להשתיל קוצב לב. אני רוצה שכל אחד יזכור את מכת החשמל שקיבלנו מבני יהודה בבלומפילד ויבוא נגד כפר סבא להילחם בשביל עצמו ובשביל המועדון". אוואט לא יישב על ספסל הקבוצה. הוא יהיה עם עוזרו משה אוחיון בהכנות בחדר ההלבשה ואז ישאר באזור חדר ההלבשה ויצפה משם במשחק. לאוחיון אין תעודת פרו אבל מאמן הכושר של הקבוצה אהוד בן שושן מחזיק בתעודה כזו ובכל מקרה בהתאחדות לכדורגל מבינים את המצב הרגיש בו מצוי המועדון בשל מה שעובר על אוואט.

רוני אוואט מ.ס. אשדוד. קובי אליהו
לא יישב על הספסל במשחק הקרוב. אוואט/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully