וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רון גלעד ניצח במרתון המדברי באילת

גלעד קבע זמן של 3:01:59 שעות במסע שמקיף את הרי אילת ומסתיים על קו ים סוף. עופר פדן, מנכ"ל מרתון ישראל: "האירוע שם את אילת במרכז המרתונים בעולם. מרגש לראות 500 רצים מ-37 מדינות מגיעים לפה"

רון גלעד מנצח המרתון המדברי אילת/ענת מחנאי

מרוץ המרתון המדברי ידוע כמרוץ היחידי שתחילתו במדבר וסיומו על קו ים סוף והיחידי בישראל המשלב נוף מדברי עם נוף ים. מדובר במסע של ריצה סביב הרי אילת, המקיפים את העיר, נחל נטפים, עמודי עמרם, נחל רודד ועוד. המרוץ יצא לדרך ביוזמת ובהפקת חברת מרתון ישראל, המתמחה באירועי קונספט ייחודיים בעולם הריצה, יחד עם עיריית אילת. את מקצה המרתון המלא בריצת שטח סיים ראשון רון גלעד בזמן 3:01:59 - זה המרתון המדברי הראשון שלו .

עופר פדן מנכ"ל חברת מרתון ישראל: "האירוע הזה שם את ישראל ואת אילת במרכז המרתונים בעולם, מרגש לראות 500 רצים שמגיעים מ-37 מדינות שונות לקחת חלק ושנה הבאה אנחנו מקווים לאלפי רצים שישתתפו במרתון הבינלאומי".

ראש עיריית אילת - מאיר יצחק הלוי : "גאה להזניק ולפתוח את חג המרתון של אילת, בזכות המשאבים הטבעיים של אילת לצד השקעה במתקני הספורט, הפכה אילת בשנים האחרונות לעיר ספורט בינלאומית המארחת אליפויות בינלאומיות בענפים השונים לצד תחרויות בספורט עממי וטורנירים. המרתון המדברי, שהתחיל באילת לפני עשור עם עשרות רצים הפך לאירוע בינלאומי סוחף עם מאות רצים מכל העולם, באמצעותו אנו חושפים את נופיה הקסומים של עירנו בפני רצים וצופים מהארץ ומהעולם".

יורם אורנשטיין , מנכ"ל מרכז הפועל: " אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם חברת מרתון ישראל ועירית אילת ביצירה הנפלאה של המרתון המדברי, מהמרתונים המעניינים בעולם ומאחל לכולם בהצלחה".

המרתון המדברי אילת. אתר רשמי
לא היה פשוט, אבל בסוף הוא ניצח. רון גלעד/אתר רשמי
  • עוד באותו נושא:
  • מרתון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully