וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חג ההודיה ב-NFL: דאלאס הפסידה בבית לבפאלו, הסיינטס זכו ב-NFC דרום

26 נקודות רצופות של הבילס סידרו 15:26 מפתיע. ג'רי ג'ונס: לא אפטר את ג'ייסון גארט באמצע העונה. ניו אורלינס ניצחה 18:26 באטלנטה, שיקגו יצאה מדטרויט עם W קשה. המחזור יימשך בראשון ושני

משחקי חג ההודיה של ה-NFL יצאו לדרך בחמישי בערב עם ניצחון דחוק של שיקגו (6:6) בדטרויט (8:1:3), 20:24. הליונס, עם דייויד בלאו מאחורי הסנטר, כבר הפכו פיגור 7:0 מוקדם ליתרון 7:17 ברבע השני, בין היתר בעזרת טאצ'דאון של 75 יארד שתפס קני גולאדיי, אבל הברס חזרו ומיטשל טרוביסקי הוביל דרייב ניצחון בדקות הסיום. הוא סיים משחק חיובי לשם שינוי עם 338 יארד, שלושה טאצ'דאונים ואיבוד. אנתוני מילר תפס 140 יארד. בלאו היה סביר בעצמו עם 280, צמד ואיבוד. גולאדיי סיים עם 158 יארד.

במשחק השני של הלילה, בפאלו המפתיעה (3:9) די הבטיחה מקום בפלייאוף עם 15:26 אצל דאלאס (6:6), שם ג'רי ג'ונס הבטיח שלא יהיה שינוי בעמדת המאמן, אבל רק עד לתום העונה. 26 נקודות רצופות של הבילס בין הרבע השני לרביעי עשו את העבודה, כאשר ג'וש אלן מסיים עם 231 יארד, טאצ'דאון באוויר ועוד אחד בריצה. קול ביזלי תפס 110 יארד וטאצ'דאון מול האקסית, 335, צמד, איבוד באוויר ופאמבל לדאק פרסקוט מנגד.

לקינוח, ניו אורלינס (2:10) נקמה באטלנטה (9:3) על התבוסה מהמפגש הראשון העונה ועם 18:26 בג'ורג'יה דום, הבטיחה את הזכייה ב-NFC דרום והמקום בפלייאוף. הסיינטס ברחו עד 9:26 באמצע הרבע האחרון וגם ניסיון קאמבק מאוחר לא הספיק למארחים. דרו בריס רשם 184 יארד וטאצ'דאון, אותו תפס טייסום היל, שגם רץ לאחד ואפילו הספיק לרשום ניסיון מסירה. 312, צמד, שני איבודים ופאמבל למאט ריאן.

המחזור יימשך בראשון ושני עם 13 משחקים.

20:00:

סינסינטי (11:0) - ניו יורק ג'טס (7:4)

הצ'אנסים של הבנגאלס מתחילים להיגמר ואנדי דלטון יחזור וינסה להציל את הקבוצה מהבושה הגדולה. זה לא יהיה פשוט מול הג'טס, שקרעו את אוקלנד, ניצחו שלושה רצוף ופתאום חולמים על פלייאוף.

אינדיאנפוליס (5:6) - טנסי (5:6)

הקולטס ספגו הפסד כואב ביוסטון בחמישי שעבר, אבל ה-AFC דרום ממשיך להיות צפוף מאוד וגם המשחק הזה, הלפני אחרון של אינדי בבית העונה, יהיה חשוב מאוד עבור שתי הקבוצות. טנסי, עם ריאן טניהיל, ניצחה ארבעה מחמשת המשחקים האחרונים שלה.

מיאמי (9:2) - פילדלפיה (6:5)

לאיגלס יש סגל מבטיח, אבל תוצאות איומות והפציעות של התופסים השאירו את קרסון וונץ בלי הרבה אפשרויות. אחרי הופעות כושלות מול הפאטס וסיאטל, פילי מקבלת צ'אנס להתאושש ואם תפשל בפלורידה, העונה שלה כנראה תיגמר.

ניו יורק ג'איינטס (9:2) - גרין ביי (3:8)

הענקים כבר עם שבעה הפסדים רצופים ועוד זעזוע בדרך במועדון המאכזב. גרין ביי תנסה להפוך את זה לשמונה ברצף, אבל היא עצמה נראתה נורא והתפרקה נגד סן פרנסיסקו. הפאקרס בשוויון עם מינסוטה בראש ה-NFC צפון, רגע לפני הישורת האחרונה.

פיטסבורג (5:6) - קליבלנד (6:5)

שבועיים בלבד חלפו מאז אותו לילה סוער באוהיו ושתי הקבוצות שוב נפגשות, בלי מיילס גארט כמובן ואחרי שמייסון רודולף סופסל במשחק הקודם. לשתיהן, למרות עונה משונה, יש סיכוי טוב להיכנס לפלייאוף, כך שמעבר לפיקנטריה, זה גם משחק קריטי.

קרוליינה (6:5) - וושינגטון (9:2)

קייל אלן חזר די מהר לממוצע והפנת'רס, עם פספוס אכזרי של שער שדה, הפסידו בניו אורלינס בשבוע שעבר, הפסד שלישי ברציפות. וושינגטון לעומת זאת, מגיעה אחרי ניצחון שני בלבד העונה ותקווה לעקוץ.

ג'קסונוויל (7:4) - טמפה ביי (7:4)

דרבי עגמומי בפלורידה. הג'אגס אחרי שלושה הפסדים רצופים, כולל צמד תבוסות בתוך ה-AFC דרום. הבאקס דווקא אחרי שני ניצחונות משלושה משחקים, כולל הופעה התקפית טובה מול אטלנטה.

בולטימור (2:9) - סן פרנסיסקו (1:10)

כמעט שבע שנים אחרי הסופרבול הדרמטי בניו אורלינס, שתי הקבוצות נפגשות כשהן שוב בצמרת הליגה. הרייבנס מפרקים כל מה שזז כבר חודשיים ולמאר ג'קסון משייט לתואר ה-MVP. הניינרס לא תמיד מבריקים, אבל הראו את כוחם מול גרין ביי. זה יכול להיות אחד המשחקים הגדולים של העונה.

אד ריד בולטימור רייבנס רנדי מוס סן פרנסיסקו פורטי ניינרס. רויטרס
כמעט שבע שנים חלפו מאז הסופרבול ההוא/רויטרס

23:05-23:25:

אריזונה (7:1:3) - לוס אנג'לס ראמס (5:6)

סגנית האלופה חווה עונה לא טובה וזה הגיע לשיא עם השפלה ביתית רצינית במאנדיי נייט נגד הרייבנס. למרות זאת, לשון מקווי יש אפשרות להשיג משהו מהעונה, אבל לשם כך הוא חייב קודם כל לעבור את הקארדס, שאחרי תקופה טובה הפסידו כבר ארבעה משחקים ברצף.

דנבר (8:3) - לוס אנג'לס צ'ארג'רס (7:4)

שתיים מאכזבות העונה מחכות שהיא תיגמר, אבל עוד קודם הן נפגשות במייל היי סיטי. כל קבוצה מגיעה אחרי שני הפסדים ששלחו אותה להתכונן לעונה הבאה ולחכות לבחירת דראפט גבוהה.

קנזס סיטי (4:7) - אוקלנד (5:6)

ובחלק העליון של ה-AFC מערב מחכות השתיים הללו, שייפגשו בארוהד לקרב ישיר על ראשות הבית. בתחילת העונה, כשהצ'יפס נראו בלתי נגיעים, הם ניצחו את אוקלנד עם ארבעה טאצ'דאונים של פטריק מהומס ברבע השני, אבל מאז הרבה השתנה והריידרס, למרות ההשפלה המביכה מול הג'טס במחזור הקודם, בהחלט יכולים לעשות משהו.

יוסטון (4:7) - ניו אינגלנד (1:10), שני, 3:20

למרות ההתקפה המקרטעת, האלופה שורדת יפה את הרצף הקשה של העונה שלה ואחרי התבוסה בבולטימור, ניצחה בפילדלפיה ובשבוע שעבר את דאלאס וממשיכה להוביל את ה-AFC. כדי שהמצב הזה יישאר, היא צריכה לצאת עם W גם מטקסס, שם הטקסאנס מחכים במצב רוח מרומם אחרי הניצחון על אינדי בחמישי שעבר. יוסטון נוטה להתקפל מול ניו אינגלנד לאורך השנים, אבל אולי הפעם זה יראה אחרת.

סיאטל (2:9) - מינסוטה (3:8), שלישי, 3:15

באופן משונה, הסיהוקס הרבה יותר טובים בחוץ (0:6) מאשר בבית (2:3) העונה, כך שאולי הווייקינגס יכולים לנצל זאת לטובתם. שתי הקבוצות שיינעלו את המחזור עם מאנדיי נייט מצוין נמצאות חזק במאבק על מיקום בפלייאוף ויכולות להיפגש גם שם בעוד קצת יותר מחודש.

  • עוד באותו נושא:
  • שיקגו ברס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully