וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "הליגה בישראל היא היחידה שלא עוזרת לקבוצות שלה"

28.11.2019 / 23:07

מאמן מכבי תל אביב שוב התלונן על שיבוץ משחקי ליגת העל אחרי ה-62:93 מול וילרבאן. קלויארו: "המצב שלי לא היה אידיאלי"

צילום וידאו: ברני ארדוב

מכבי תל אביב הביסה הערב (חמישי) 62:93 את וילרבאן במסגרת המחזור ה-11 של היורוליג. הצהובים, שהגיעו אחרי שלושה הפסדים ברציפות - שניים ביורוליג ואחד בגביע להפועל ירושלים - שיפרו את מאזנם ל-4:7 במפעל.

יאניס ספרופולוס, מאמן מכבי תל אביב, אמר אחרי המשחק: "היה לנו מומנטום טוב מבחינה הגנתית. שיחקנו טוב, לחצנו אותם, חטפנו הרבה כדורים ואילצנו אותם לאיבודים. מנענו מהם לקלוע, שיחקנו חכם וזו הייתה הופעה טובה שלנו. לא קל להתמודד עם החיסורים האלה, אבל כל מי ששיחק היום חיפה על שלושת הנעדרים ואני רוצה לברך אותם. היה חשוב לנצח אחרי ההפסד לירושלים וההפסדים ביורוליג. ראינו שאם אנחנו מרוכזים במשחק שלנו, הכול עובד. קלויארו? הוא עבד קשה באימונים ונלחם כדי לקבל את ההזדמנות שלו. אני שמח בשבילו על ההופעה היום".

ספרופולוס התלונן על מנהלת הליגה ואמר: "זאת הליגה היחידה שלא עוזרת לקבוצות שמשתתפות במשחקים האירופאים, ואני לא מדבר רק על מכבי תל אביב, אלא גם על ירושלים וקבוצות אחרות. בכל אירופה, הליגות המקומיות עוזרות לקבוצות לייצג את המדינה ככל שניתן, וכאן זה לא קורה. ביוון שאלו את פנאתינייקוס ואולימפיאקוס אם הן רוצות לשחק בשבת או בראשון, והן לא משחקות שני משחקים בשבוע. אני לא רואה כאן את הכבוד שנותנים לקבוצות שמייצגות את הכדורסל הישראלי באירופה".

אנג'לו קלויארו עצמו התייחס לעובדה שערך את משחקו הראשון העונה רק בסוף נובמבר והודה: "זה לא היה אידיאלי עבורי, אבל בורכתי. אני נמצא כאן ויכול לשחק כדורסל. אני שמח לחזור".

אנג'לו קלויארו שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
נהנה מהמשחק הראשון שלו העונה. קלויארו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully