וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברט מורנו: "לואיס אנריקה האשים אותי בדברים מכוערים, זה לא הגיע לי"

מאמנה לשעבר של נבחרת ספרד הגיב להאשמות נגדו על חוסר נאמנות: "לא ידעתי בכלל שהוא רוצה לחזור לנבחרת. שמעתי את זה רק מהתקשורת". מקורבי מורנו טוענים: "לואיס אנריקה ניסה לשכנע אותו לאמן עמו בפרמיירליג"

עריכה: מתן חדד

אחרי שסיים להתאבל על מות ביתו וחזר לאמן את נבחרת ספרד, לואיס אנריקה תקף אתמול (רביעי) במסע"ת את עוזרו רוברט מורנו וטען ש"הוא לא היה נאמן ושהוא מעולם לא היה נוהג כמוהו". כזכור, לואיס אנריקה כעס על כך שמורנו המאמן הזמני ביקש להמשיך לאמן את ספרד גם ביורו וראה בכך חוסר נאמנות.

היום הגיעה התשובה של מורנו שערך מסע"ת משלו ונתן את גרסתו. "הצעתי להמשיך לעבוד לצידו אבל הוא אמר לי שהוא לא סומך עליי יותר. על שאר הצוות דווקא כן". כך אמר מורנו והוסיף: "לואיס אנריקה נפגש איתי ואמרתי לו שאם הוא היה מבקש באופן אישי לחזור, לא הייתי מסרב לו. אני לא יודע למה הוא לא רוצה אותי איתו".

לואיס אנריקה, רוברט מורנו. GettyImages
לא יעבדו יותר ביחד. מורנו ואנריקה/GettyImages

"אני בכלל לא ידעתי שלואיס אנריקה רוצה לחזור לנבחרת. שמעתי על כך רק מהתקשורת. הוא האשים אותי בדברים מאוד מכוערים וזה לא הגיע לי. אני הראשון ששמח על כך שלואיס אנריקה חוזר לאמן ושהוא בסדר".

על המשך הקריירה שלו אמר מורנו: "מעכשיו אני אמשיך בקריירת האימון שהתחלתי. אני נרגש לקראת מה שמצפה לי. תמיד היתה לי תשוקה לאמן".

מקורביו של מורנו טענו עוד קודם לכן, על פי דיווח של TVE, כי לואיס אנריקה ניסה לשכנע אותו לבוא איתו יחד לפרמיירליג כעוזר מאמן במהלך התקופה האחרונה, אבל מורנו סירב מתוך רצון להוביל את נבחרת ספרד ביורו. "מרגע הסירוב הזה, הכול התלקח". כמו כן, הם ציינו את הראיונות שהעניק מורנו לתקשורת ואת החלטתו להציב את קפה כשוער ראשון, כסיבות שגרמו לריחוק בין השניים. לטענת המקורבים, בחירת קפה כשוער הראשון לא הייתה הפרת אמון, שכן בשלב הזה מורנו כבר חתם על חוזה עם נשיא ההתאחדות עד "31 ביולי 2020, אחרי היורו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully