וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לירוי צעירי: "זה שבוע שנצטרך להראות מה אנחנו שווים"

28.11.2019 / 18:15

הפועל כפר סבא ערוכה לשבוע עמוס של שלושה משחקים, שיתחיל באשדוד בשבת. המאמן אופיר חיים: "הפגרה באה לנו בזמן, נגיע עם כוחות מחודשים"

מנהלת הליגה

בווידאו: סרטון המנהלת להעלאת המודעות בנושא המלחמה באיידס

הפועל כפר סבא ערכה את מסיבת העיתונאים שלה לקראת משחק החוץ בשבת (18:00, ספורט 5 לייב) מול מ.ס. אשדוד במסגרת המחזור ה-11 של ליגת העל. הירוקים מקווים לקטוע רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון, כשבשלושת האחרונים גם לא כבשו.

המאמן אופיר חיים אמר: "הפגרה באה לנו בזמן, נגיע למשחק באשדוד עם כוחות מחודשים. כהרגלנו, נעשה את הכול כדי להשיג תוצאה טובה". על הפצועים: "סודיק אטנדה ואביב סולומון שחקנים חשובים מאוד, אבל לא תירצתי מעולם ולא אתרץ תוצאות בגלל חיסרון של שחקן כזה או אחר".

לירוי צעירי שחקן הפועל כפר סבא. אתר רשמי הפועל כפר סבא, אתר רשמי
שלושה חודשים מאתגרים. לירוי צעירי/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל כפר סבא

לקראת רצף המשחקים השבוע, שכולל את אשדוד בחוץ, הפועל באר שבע בבית והפועל רעננה בחוץ, אמר חיים: "אנו מבינים את חשיבות השבוע הזה שיכול להשפיע על המשך העונה. זה לא רצף פשוט לקבוצת כדורגל, אחלק את העומס. זה הזמן לכל אחד להוכיח שהוא ראוי לשחק בהפועל כפר סבא".

הקשר לירוי צעירי הוסיף: "אני כאן כבר שלושה חודשים מאתגרים מאוד. מנסה לתרום ככל יכולתי מהניסיון ברמה המקצועית והחברתית. זה שבוע שנצטרך להראות מה אנחנו שווים ואני מקווה שנוכל לרוץ יותר גבוה. אמנם במשחק האחרון לקחנו נקודה, אבל הצגנו יכולת לא טובה, לעומת משחקים קודמים שהצגנו יכולת מצוינת בלי הנקודות. נצטרך לעבוד קשה כדי להשיג נקודות. אני נהנה מכל רגע ומקווה לעשות כאן עונה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully