וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלת הליגות תציין את יום האיידס העולמי: "הגברת המודעות - מטרה חשובה ביותר"

במסגרת הפעילות יעלו השחקנים והשופטים לכר הדשא עם חולצות ייחודיות הנושאות את הכיתוב: "נבדקים ונשארים במשחק #אנדטיטקבל"

מנהלת הליגה

בווידאו: סרטון המנהלת להעלאת המודעות בנושא המלחמה באיידס

מנהלת הליגות לכדורגל תציין השבוע את יום האיידס העולמי ותצטרף לקמפיין "אנדטיטקבל" של הוועד למלחמה באיידס. במסגרת הפעילות יעלו השחקנים והשופטים לכר הדשא עם חולצות ייחודיות הנושאות את הכיתוב: "נבדקים ונשארים במשחק #אנדטיטקבל". השחקנים והשופטים יאחזו שמשונית הנושאת את הכיתוב, ובמהלך המשחק ישולב סרטון להעלאת המודעות במסכי האצטדיון ובלדים.

חן שמילו, מנכ"ל הוועד למלחמה באיידס: "הסטיגמה החברתית נגד אנשים ונשים שחיים עם HIV עדיין לא נעלמה. הוועד למלחמה באיידס פועל למיגור סטיגמה זו בכל ימות השנה. את יום האיידס העולמי הקרוב אנו מנצלים להעברת המסר כי אדם החי עם הנגיף ומטופל באופן מיטבי וקבוע איננו מדבק ויכול לחיות חיים מלאים ובריאים. אנו מודים מקרב לב למנהלת הליגות לכדורגל על השותפות ביום חשוב וזה ומקווים כי השמעת הקול במגרשי הכדורגל תסייע לקידום מטרתנו".

ניר ינקלביץ משנה למנכ"ל מנהלת הליגות: "אנו שמחים להמשיך ולחשוף עמותות אשר תורמות לקהילה. הוועד למלחמה באיידס עושה פעילות חשובה ביותר להעלאת המודעות לאנשים החיים עם HIV. המנהלת, הקבוצות ושחקני ליגת הבורסה לניירות ערך רואים את המשימה להגברת המודעות כמטרה חשובה ביותר וכזכות שנפלה בחלקנו לקחת חלק בפעילות חשובה זו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully