וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ': "אני אוהב מאמנים שהפילוסופיה שלהם היא לנסות לנצח"

28.11.2019 / 15:15

מאמן מכבי תל אביב לקראת קרית שמונה: "במרבית המשחקים היריבות מסתגרות מולנו. האם זה טוב לכדורגל פה? אתם יודעים את דעתי"

תגובות שחקני נבחרת ישראל אחרי פולין/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת משחק החוץ נגד עירוני קרית שמונה ביום שבת (17:30) במסגרת המחזור ה-11 בליגת העל. הצהובים סופרים כבר 10 משחקים ללא ספיגה וניצחון חוץ יבטיח להם את הפסגה למחזור נוסף. ולאדן איביץ' יחסר את ניק בלקמן וצ'יקו אפואודו הפצועים, ומי שיצטרכו לשאת במעמסה בחלק הקדמי, הם איתי שכטר וארון שוינפלד. לצהובים רצף של 7 ניצחונות ליגה על קרית שמונה והם רוצים לשפר אותו. הפעם האחרונה בה הם הפסידו לקבוצה של איזי שרצקי בליגה הייתה בנובמבר 2014, כלומר לפני חמש שנים.

המאמן ולאדן איביץ' סיפר על הפגרה: "השחקנים עבדו קשה בשבועיים האחרונים ואנחנו צריכים להמשיך מהנקודה בה עצרנו. יש לנו שבוע קשה, שלושה משחקים לא קלים. לכולם קשה לחזור מפגרה ואנחנו צריכים להתכונן למשחק קשה ולהיות סבלניים".

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. ניב אהרונסון
מתכונן לעוד משחק נגד יריבה שתסתגר. איביץ'/ניב אהרונסון

ולאדן איביץ' נשאל על כך שקבוצות רבות מסתגרות נגד מכבי תל אביב והשיב: "מתוך 36 משחקי ליגה, ב-25 משחקים ואפילו יותר הקבוצות מסתגרות מולנו, אבל זה טוב בשבילנו כי אנחנו לומדים איך לשחק נגד מערך כזה. אני לא רוצה לדבר על קבוצות אחרות, אני רק יודע שאנחנו אוהבים לשחק כדורגל פתוח, כדורגל התקפי".

איביץ' התבקש לאותו נושא, נשאל האם הכדורגל ההגנתי של הקבוצות רע לכדורגל הישראלי והשיב: "אמרתי את דעתי כבר אחרי המשחק הקודם, נגד הפועל חיפה. אני אוהב מאמנים שהפילוסופיה שלהם היא לשחק כדורגל, לנסות לנצח ולא משנה מי היריבה, לא לפחד".

איתן טיבי אמר: "הייתי בקרית שמונה שנה וחצי ויש לי זיכרון טוב מאוד מהמועדון הזה. המגרש שם מאוד ביתי ואנחנו מתכוננים למשחק לא קל. יש לנו מטרה לא לספוג, אבל המטרה הגדולה יותר היא לנצח. אנחנו רוצים את זה, אבל זה לא הדבר החשוב עבורנו. כל הקבוצה לוחצת וזה עוזר להגנה. מוקדם לדבר על אליפות ועל איך ניקח אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully