וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביום השנה השלישי להתרסקות המטוס: שאפקואנסה ירדה ליגה

הקבוצה הברזילאית שחובקה על ידי עולם הכדורגל נכנעה 1:0 לבוטאפוגו, שלושה מחזורים לסיום העונה: "עוד נחזור, ונחזור חזקים יותר"

עריכת וידאו: טל רזניק

בווידאו: התגובות לאחר ריאל מדריד - פריס סן ז'רמן

דווקא ביום השנה השלישי להתרסקות המטוס הטראגית, ירדה שאפקואנסה לליגת המשנה בברזיל. הקבוצה הקטנה שחובקה על ידי עולם הכדורגל ב-28 בנובמבר 2016 הפסידה 1:0 לבוטאפוגו וסיימה את דרכה בליגה העליונה לראשונה מאז העפילה אליה, ב-2013, אז השלימה מסע קסום שהחל בלגיה הרביעית.

"אני רוצה להתנצל בפני האוהדים שלנו", אמר המאמן מרקיניוס סנטוס. "האוהדים כאן הם שונים. כשאוהד עוצר אותך הוא תמיד מעודד אותך, אבל בזמנים קשים. אנחנו הולכים להיבנות מחדש, אבל עוד נחזור, ונחזור חזקים יותר".

"זה רגע רגיש, קשה למצוא את המילים שיתארו את המצב", הוסיף הקפטן דוגלאס. "אנחנו מצטערים מאוד שגרמנו למצב הזה, אבל שאפקואנסה תמיד הראתה אחדות. הגיע הזמן שכל הקהילה שוב תתאחד, תארגן דברים מחדש ותחזור לליגה העליונה, שם מקומה, כדי להמשיך ולבנות את הסיפור היפה הזה".

ב-2017, בעונה שלאחר התאונה שגבתה את חייהם של 77 אנשים, רשמה הקבוצה את ההישג הגדול בתולדותיה, כשסיימה במקום השביעי. אשתקד סיימה במקום ה-14 וכעת היא מדורגת במקום ה-19 עם 28 נקודות - מרחק תשע נקודות מחוף מבטחים, שלושה מחזורים לסיום העונה, ועם נחיתות בכל הנוגע לשוברי שוויון במצב של שוויון נקודות.

שחקן שאפקואנסה ארתור. רויטרס
ארתור וחבריו כבר הוכיחו שהם מסוגלים לחזור ממצבים קשים יותר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully