וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי: טמי אברהם נפצע והורד על אלונקה כשהוא ממרר בבכי

זה נראה מדאיג: חלוץ צ'לסי נפגע בבטן במהלך המחצית הראשונה מול ולנסיה, צלע החוצה ופונה לבית החולים בעיר

עריכת וידאו: טל רזניק

בשורות רעות לצ'לסי. חלוץ הקבוצה טמי אברהם נפצע הערב (רביעי) במהלך המחצית הראשונה במשחק מול ולנסיה בבטנו ונראה שמדובר בפציעה רצינית. חלוץ נבחרת אנגליה נפגע וירד מהמגרש תוך שהוא צולע ובקושי מסוגל ללכת מרוב כאבים וממרר בבכי. לאחר זמן קצר הובאה אל המקום גם אלונקה על מנת לשאת את אברהם אל חדר הטיפולים ומשם הוא המשיך אל בית החולים בעיר.

מה שקרה למעשה זה שאברהם קפץ לכדור גובה ונפל רע אחרי מפגש עם אסקיאל גאראי. הפרשן ושחקן העבר טים שרווד אמר: "זה היה צריך להיות פנדל, גאראי תופס אותו ומשליך אותו אל הדשא. הוא תופס את הרגליים שלו. אני מקווה שזו פציעה של מגע ולא משהו חמור יותר. הוא היה מצוין וצ'לסי לא תרצה לאבד אותו. מצער אותי לראות אותו כך. הוא הבין שזה משהו גרוע, אתה לא בוכה וממש מתייפח בצורה כזו".

אברהם, שחזר אל צ'לסי בקיץ אחרי שעזר לאסטון וילה לעלות אל הפרמיירליג כמושאל בעונה שעברה כשהוא כובש 26 שערים ב-40 משחקי ליגה, פתח את העונה מצוין בקבוצת נעוריו וכבש 10 שערי פרמיירליג ב-13 הופעות. גם בליגת האלופות יש לו שער אחד - בחוץ מול ליל והיכולת המצוינת שלו תחת פרנק למפארד אפילו זיכתה אותו בזימון לסגל נבחרת אנגליה, שם הוא כבש ב-0:7 מול מונטנגרו ב-35 דקות על המגרש.

טמי אברהם חלוץ צ'לסי. רויטרס
כואב הלב. טמי אברהם בוכה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully