וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות: האוהד שפרץ למגרש במשחק מול פולין הורחק לארבעה חודשים מקבוצתו

27.11.2019 / 19:35

בית הדין של ההתאחדות העניש את האוהד, ללא קשר לעונש שקיבל בבית משפט השלום: "זו הייתה שטות. ידעתי שאסור לי להיכנס. לא חשבתי באותו רגע. מבקש סליחה"

תגובות שחקני נבחרת ישראל אחרי פולין/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

ההתאחדות לכדורגל הטילה עונש של ארבעה חודשי הרחקה של הקטין בן ה-15 שפרץ למגרש במשחק של נבחרת ישראל מול פולין ב-16 בנובמבר באצטדיון טדי. הקטין הורחק ממשחק בקבוצתו, ואין לזה קשר לעונש שקיבל בבית המשפט.

כזכור, במהלך המשחק שהתקיים בטדי התפרץ אחד האוהדים לכר הדשא, ככל הנראה במטרה להתחבק עם כוכב נבחרת פולין רוברט לבנדובסקי, דבר שגרם להפסקתו של המשחק. שוטרים שנכחו במקום מיד עצרו את הנער לחקירה במשטרה בגין עבירות על חוק הספורט. לאחר מכן בית משפט השלום בירושלים נעתר לבקשת המשטרה והרחיק את הנער מכלל אירועי הספורט לשלוש שנים - עד ליוני 2022.

במהלך הדיון בהתאחדות הוא אמר: "עד הפריצה ישבתי ביציע. אחרי המחצית הראשונה לבנדובסקי נכנס והתלהבתי, אז פשוט חיכיתי לרגע ונכנסתי לחבק אותו. זו הייתה שטות. ידעתי שאסור לי להיכנס לתחומי המגרש. לא חשבתי באותו רגע. אני מבקש סליחה. אני בן 15".

מאמנו אמר: "כשהבנתי שהוא עלול להיות מורחק לצמיתות הבנתי שזה מוגזם. זו שנה ראשונה שלו במסגרת מסודרת. זה ילד שזקוק למסגרת, וטרם אמר את דברו בענף. באתי כנציג המועדון כדי שהנאשם יידע שנעמוד אחריו בכל החלטה, לאחר שהביט חרטה והוא מבין את ההשלכות".

ישראל שמעוני, הדיין של בית הדין של ההתאחדות, נדרש להכריע האם ניתן להעניש שחקן, על אף שלא היה שותף לאירוע כשחקן ולמעשה נכח במשחק כצופה בלבד. לבסוף הוא הרחיק אותו לארבעה חודשים מקבוצתו, בנוסף להרחקה לצמיתות בכל הרשעה חוזרת על תנאי לשנתיים.

אוהד נבחרת ישראל פורץ למגרש כדי לחבק את רוברט לבנדובסקי במשחק מול נבחרת פולין. יוסי ציפקיס
"אני מבקש סליחה. אני בן 15"/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully